Gå til innhold

Mei Tai eller Beco i butikk i Oslo omr??


Nannemams

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Lurer på om det noen som vet om en butikk i Oslo omr som selger Mei Tai eller Beco bæresele? Er overbevist om at desse er veldig bra både for foreldre og barn, men alltids fint å prøve en på - kjenne på stoff etc..

 

Håper noen kan hjelpe!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke hjelpe deg i forhold til det du konkret spør om. Jeg har kjøpt beco-sele på lotusbarn.no og er veldig fornøyd! Var litt skeptisk til å ikke kunne se/kjenne før jeg kjøpte, men det viste seg å ikke være noe problem! Så kan i hvert fall anbefale nevnte nettside om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt på Barnas Hus, Baby Shop, Barnevognhuset Rudo, Babymagasinet og Fru Lyng, ingen av dem har Mei Tai el Beco.

 

Jeg har sett mye på nettet, og blir å bestille fra Lotusbarn. Syntes Mei Taiene er flottere i stoffet, mere å velge mellom, men tror jeg går for Beco 4 th Generation. Er bygget på samme prinsippet som Mei Tai, men virker mye enklere med stropper enn all den knytingen, dessuten vil mannen min og bruke den, og da er blomstrete Mei Tai uansett uaktuellt.

 

Har og sett på Ergo bæresele, den er jo litt lik Beco, men har bestemt meg for Beco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hjelpen:) det var det jeg trodde egentlig..da bestille vi på lotusbarn enten Beco eller Mei tai..enig i at Beco virker litt enklere og mindre feminin for mennene ja.;)

 

Jente 6 feb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat vært inne på Lotusbarn for å bestille Beco i brun. De hadde den tidligere idag, men nå er de utsolgt. Kjipt når en endelig har bestemt seg, men de får den sikkert inn igjen.

 

Så forresten Beco butterfky, under kommer snart produkter, så fin ut den og. Den har jeg aldri hørt om før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du går inn på tettintill.no vil du finne en masse folk i oslo som vil møte deg og vise bæretøy til deg. Jeg har ergo til mannen da han synes at mei tai var et pes. Kjempegreier. Der inne kan du også lese forskjellene på beco, yamo, patapum og ergo som er alle veldig like. Handler litt om lengde rygg og slikt.Du får også kjøpt brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...