Gå til innhold

Christian eller Kristian?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å ha dette navnet, men vet bare ikke hvordan vi vil skrive det!

Hva mener dere er finest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns også Kristian er finest! :o)

Skrevet

Synes Christian er finest jeg=o)

Skrevet

Christian, definitivt.. Da blir det ikke så "standard navn".. Etter min mening såklart..

Skrevet

Kommer litt an på navnet deres og! :)

Hvordan skrives deres navn? :)

For heter dere f.eks Chantelle og Eduardo så passer det best med Christian, men heter dere f.eks Kari og Paul så passer det kanskje best med Kristian! :)

Skrevet

Er faktisk ikke sikker jeg, tror nok jeg ville valgt Christian med Ch. Men som veninne sa når hun valgte dette navnet, de reiser endel- enklere å skrive i utlandet med Ch enn K.

Skrevet

Kristian med K er flottest synes jeg. Og passer best i Norge..

Skrevet

jeg syns christian :) men nå heter jeg cathrine og syns alle sånne navn er finest med c hehe

Skrevet

Jeg ville skrevet det med K, Kristian! Veldig fint navn, forøvrig :)

Skrevet

Jeg liker best Christian :)

Skrevet

HI her! Takk for mange svar! Blir ikke noe lettere dette ser jeg.. K er mer "norskt", mens C er litt mer internasjonalt. Men det er ikke så nøye med det, tenker mest på hva vi synes er finest på et vis..

Våre navn er Trine og Bjørn Martin:) Skal tenke litt på det med etternavnene også..Mitt er med K og hans med S! Mitt inneholder ø og er ikke så internasjonalt med det, mens hans er mer internasjonalt. Men initialene blir jo KKS eller CKS da!:)

Nå vet vi ikke om det blir gutt heller da, vi har valgt å vente til babyen kommer til. Men begynner å vil ha navnene på plass, da jeg er straks er i uke 35.

Skrevet

Nei, Kristian er mye penere!!

Skrevet

liker med C jeg, og så er det jo en fordel i våre dager om navnet er litt "internasjonalt"

Skrevet

Kristian med K

Skrevet

MED K!!!!!

Skrevet

Gutten min heter Christian og jeg syns så klart det er finest ;o) Mer klasse over det syns jeg da :)

Skrevet

Jeg heter forresten også Cathrine...som en over her skrevv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...