Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Vi vurderer å ha dette navnet, men vet bare ikke hvordan vi vil skrive det! Hva mener dere er finest?
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Syns også Kristian er finest! )
xToyax Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Christian, definitivt.. Da blir det ikke så "standard navn".. Etter min mening såklart..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Kommer litt an på navnet deres og! Hvordan skrives deres navn? For heter dere f.eks Chantelle og Eduardo så passer det best med Christian, men heter dere f.eks Kari og Paul så passer det kanskje best med Kristian!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Er faktisk ikke sikker jeg, tror nok jeg ville valgt Christian med Ch. Men som veninne sa når hun valgte dette navnet, de reiser endel- enklere å skrive i utlandet med Ch enn K.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Kristian med K er flottest synes jeg. Og passer best i Norge..
mamman til leon og Noah Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 jeg syns christian men nå heter jeg cathrine og syns alle sånne navn er finest med c hehe
Måånestråle Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 Jeg ville skrevet det med K, Kristian! Veldig fint navn, forøvrig
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. januar 2008 #15 Skrevet 26. januar 2008 HI her! Takk for mange svar! Blir ikke noe lettere dette ser jeg.. K er mer "norskt", mens C er litt mer internasjonalt. Men det er ikke så nøye med det, tenker mest på hva vi synes er finest på et vis.. Våre navn er Trine og Bjørn Martin:) Skal tenke litt på det med etternavnene også..Mitt er med K og hans med S! Mitt inneholder ø og er ikke så internasjonalt med det, mens hans er mer internasjonalt. Men initialene blir jo KKS eller CKS da! Nå vet vi ikke om det blir gutt heller da, vi har valgt å vente til babyen kommer til. Men begynner å vil ha navnene på plass, da jeg er straks er i uke 35.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #18 Skrevet 26. januar 2008 liker med C jeg, og så er det jo en fordel i våre dager om navnet er litt "internasjonalt"
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 26. januar 2008 #23 Skrevet 26. januar 2008 Gutten min heter Christian og jeg syns så klart det er finest ;o) Mer klasse over det syns jeg da
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 26. januar 2008 #24 Skrevet 26. januar 2008 Jeg heter forresten også Cathrine...som en over her skrevv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå