Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømte stygt og gråter over at ingen kommer i bursdagen hans. Den er ikke før om 11 mnd. men det har sin grunn.

I dag var han den eneste i gjengen som ikke fikk invitasjon til bursdagselskap hos en gutt i bhg. De er tre gutter som alltid leker sammen, i bhg. og privat. Min er litt yngre. Nå har de to andre blitt bedt, og ikke han. Foreldrene har sikkert bare valg gutta i årstrinnet, og jeg forsår det selv om vi har "bestemt" at vi følger basisgruppene.

Har vondt av han. Trodde ikke det så tidlig i livet skulle gjøre så vondt å bli avvist. Får helt vondt inni meg. Tror han er mer følsom en storebroren ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar gutten din:( Du får trøste så godt en mamma bare kan og finn på noe moro dere to da:)

Skrevet

Stakkars:-(

I barnehagen vår må man enten be alle jentene eller alle guttene eller alle i gruppa.

Viss ikke må de be inn privat.

Syns sånt er fælt:-(

Skrevet

Stakkars liten :-( Da sønnen min gikk i barnehagen så inviterte vi alle guttene i gruppa,pluss to andre gutter han lekte med fra 3-6år...15 stk ble det og veldig livlig...men jeg hadde ikke hjerte til å utelate noen..de lekte mye på tvers av alder. Du får trøste og forklare så godt du kan... Ikke alle foreldre er like ettertenksome alltid..og det har ofte med plass og hva man har mulighet til å få til også...

Skrevet

Uffa meg, det der hørtes ikke godt ut, får helt vondt inni meg. Synes det var dårlig gjort av foreldre til bursdagsbarnet. Uansett alderstrinn, hvis de er en gjeng så lar man ikke en stå å blø i hjertet.

Skrevet

Får håpe det går over. Vi får planlegge noe fantastisk neste lørdag, og jeg tror ikke Akvariet holder mål.

Han er jo bare 3 år. Trodde de ristet ting litt mer av seg. Storebroren gjør det, men han er en annen type. Minsten er ikke så språkmektig, men de to andre gutta liker han fordi gutten alltid er blid og morsom.

Nei, uff...dette er vel bare en forsmak på skoletida.

Takk for svar. Han har fått kakao og sover på sofaen. Søten.

Skrevet

Stassar liten :( så DÅRLIG gjort!

Håper snuppa aldri må oppleve noe sånt :(

Skrevet

Dakkar:-/

Kan dere ikke finne på noe koselig sammen den dagen da?

Så kan han også ha noe å fortelle når han kommer i barnehagen når de andre har feiret bursdag?

Synd de må oppleve følelsen av å bli avvist så tidlig, ikke mist det å bli såret :-(

Skrevet

Stakkars liten :-(

Er ikke sikkert de andre foreldrene er kar over at han leker med de..? Jeg har ikke oversikt over alle de andre barna på eldstegutten min sin avdeling i hvertfall (hvem som er med hvem..)

Dere får reise på Ablegøyer. Det er populært :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...