Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Møtte på en gammel kjenning idag når jeg var på helgens handlerunde, og vi kom i prat. Pratet en stund og helt på slutten av samtalen sa han : " Du har vært drømmedama mi, siden jeg møtte deg for første gang. Har ikke fått deg ut av hodet. " Hva sier man til sånt da? Ble iallefall kjempe smigret, og har bare gått med et smil om munnen resten av dagen. Morro!
kristin2 Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Alltid hyggelig med sånne kommentarer. Bare smil du
mememe Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 hehe ´.. jeg vet aldri hva jeg skal si til sånt.. MEN, jeg møtte bf sånn helt tilfeldig.. har møtt han en eneste gang på ett år.. hadde fått babyen og alt.. og han sier "du ser bra ut" og jeg har aldri svart så tydelig noen sinne.. "TAKK!!" hva jeg tenkte etterpå var vel liksågreit at jeg holdt for meg selv (han stakk for å være sammen med en annen)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Det er Gøy med koplimenter! ( spesiellt nå, som jeg føler at å være alenemor ikke er noe god sjekkereplikk... ) Finnes jo håp for meg videre også da... ( Ble voldsomt med smilefjes her nå... ) MEn kan ikke noe for det hehe Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har fått sms i natt fra et fremmed nr....Hei du søte jente,hva gjør du i kveld? Dette er da fra en som fixet noe på bilen min for et par mnd siden......fant jeg ut etter søk på gulesider.no Hmmmm... Synes ikke han var så søt da...men det er jo lov å bli smigret... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå