Gå til innhold

Ble " Litt " Smigret idag jeg... :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte på en gammel kjenning idag når jeg var på helgens handlerunde, og vi kom i prat. Pratet en stund og helt på slutten av samtalen sa han : " Du har vært drømmedama mi, siden jeg møtte deg for første gang. Har ikke fått deg ut av hodet. "

Hva sier man til sånt da? :)

Ble iallefall kjempe smigret, og har bare gått med et smil om munnen resten av dagen.:)

 

Morro! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid hyggelig med sånne kommentarer. Bare smil du :)

Skrevet

hehe ´.. jeg vet aldri hva jeg skal si til sånt..

MEN, jeg møtte bf sånn helt tilfeldig.. har møtt han en eneste gang på ett år.. hadde fått babyen og alt.. og han sier "du ser bra ut" og jeg har aldri svart så tydelig noen sinne.. "TAKK!!" hva jeg tenkte etterpå var vel liksågreit at jeg holdt for meg selv ;)

 

(han stakk for å være sammen med en annen)

Skrevet

Det er Gøy med koplimenter! :) ( spesiellt nå, som jeg føler at å være alenemor ikke er noe god sjekkereplikk... ) :)

Finnes jo håp for meg videre også da... :)

 

( Ble voldsomt med smilefjes her nå... ) MEn kan ikke noe for det :) hehe

 

Hilsen HI

Skrevet

Jeg har fått sms i natt fra et fremmed nr....Hei du søte jente,hva gjør du i kveld?

Dette er da fra en som fixet noe på bilen min for et par mnd siden......fant jeg ut etter søk på gulesider.no

Hmmmm...

Synes ikke han var så søt da...men det er jo lov å bli smigret... :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...