Gå til innhold

Her er det vel en null for mye ???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er hvite hjul fordi vogna er hvit? Den så nå hvertfall gasnke ny ut synes jeg da :o)

 

Men 5000 for en brukt vogn er uansett optimistisk :o)

Skrevet

Eeeehhh... Hjulene er ihvertfall drit gamle!

Gjør et røver kjøp???!!!

 

Alt det folk kan få seg til å skrive og selge!

Skrevet

Ny bag på gammelt understell kanskje? Synes prisen var urimelig høy, ja...

Skrevet

Bagen og understellet ser nytt ut.

Men ikke hjulene.

 

Kan ikke huske fargen fra 2007 sortimentet heller?

Skrevet

Det er en ny modell, det er emmaljunga og den heter classic tror jeg. Den er liksom en kopi av den gamle sorten, men den er veldig fin.

Skrevet

Dette er en 07 modell jo...den står iallefall i min katalog fra 07, Carmen heter den...Har hvite hjul, de ser vel gamle ut siden hvite hjul fort blir skitne...

Denne vognen tror jeg kostet 7000-8000 ny, så er vel ikke en helt bortevekk-pris m 5000? Ikke vet jeg, pleier ikke å selge barnevogner.. :)

Skrevet

Kanskje hun har punktert og satt på noen gamle hjul?

 

Skrevet

Oj, er den ny? Må ærlig innrømme at jeg synes den var sjøstygg og sykt dyr, hehe. Men hver sin smak;)

Skrevet

ups, carmen var det ja.....visste det var noe med c...hehe

 

Skikkelig upraktisk med hvit vogn kanskje....men syns den er fin.

Skrevet

Selve vogna så jo ikke så fæl ut, men det var jammen drøyt å kreve 5000 kr for den!

Tror heller ikke understellet er det som fulgte med begge bagene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...