*Askepott og hjelperene * Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 HALLO sier nå jeg,er dette tilfelle? er denne vogna en 07modell? trodde ikke man fikk kjøpt vogner med hvite hjul lengre... og hvem vil gi 5000 kr for den vogna ?? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12295165&sid=xz4cabkd01V187021&WT.svl=Link
~sjiraff~ Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Kanskje det er hvite hjul fordi vogna er hvit? Den så nå hvertfall gasnke ny ut synes jeg da ) Men 5000 for en brukt vogn er uansett optimistisk )
NoDoubt Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Eeeehhh... Hjulene er ihvertfall drit gamle! Gjør et røver kjøp???!!! Alt det folk kan få seg til å skrive og selge!
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Ny bag på gammelt understell kanskje? Synes prisen var urimelig høy, ja...
ano`num *17.03.10* Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Bagen og understellet ser nytt ut. Men ikke hjulene. Kan ikke huske fargen fra 2007 sortimentet heller?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Det er en ny modell, det er emmaljunga og den heter classic tror jeg. Den er liksom en kopi av den gamle sorten, men den er veldig fin.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Dette er en 07 modell jo...den står iallefall i min katalog fra 07, Carmen heter den...Har hvite hjul, de ser vel gamle ut siden hvite hjul fort blir skitne... Denne vognen tror jeg kostet 7000-8000 ny, så er vel ikke en helt bortevekk-pris m 5000? Ikke vet jeg, pleier ikke å selge barnevogner..
sveis Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Kanskje hun har punktert og satt på noen gamle hjul?
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Oj, er den ny? Må ærlig innrømme at jeg synes den var sjøstygg og sykt dyr, hehe. Men hver sin smak;)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 ups, carmen var det ja.....visste det var noe med c...hehe Skikkelig upraktisk med hvit vogn kanskje....men syns den er fin.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 Selve vogna så jo ikke så fæl ut, men det var jammen drøyt å kreve 5000 kr for den! Tror heller ikke understellet er det som fulgte med begge bagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå