Gå til innhold

Blir så lei meg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff har bare så sinnsykt behov for og få ut litt gruff!!!!Svigers er så fæle til og nevne hver gang jeg prater med dem at uff jeg ser ikke i form ut,bleik og dratt i trynet lissom,på toppen av det hele nå fikk jeg slengt i trynet at åh så brei du begynner og bli over ræva da,FAEN er det ikke normalt og legge på seg litt da man er gravid da,kom opp igjen til sambo og følte det braka da jeg gikk lissom får så sinnsykt dårlig selvfølelse,skulle gjerne trena og holdt meg i fysisk form jeg men sliter med bekkenet.Synes det er så tragisk at dem skal henge seg opp i åssen jeg ser ut,til og med da jeg sminker meg litt og ordner håret og føler meg litt fin kan jeg risikere og høre noe.Føler meg ikke bra nok og gruer meg til jeg skal ned i normal vekt igjen går vel ikke upåakta hen det heller uten kommentarer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unskyld meg... Hva er det for noen slemme svigers du har da???

Hva sier samboern din til dette da? Hadde blitt skuffet over min hvis han ikke hadde sagt ifra til de, hvis det hadde vært mine svigers.

Jeg er sikker på at du er kjempeflott, for de fleste gravide er det, nemlig! :o)

Neste gang får du si følgende hvis de kommentere rompa di:

" jeg skulle akkurat til å si det samme til deg, svigermor. Har du lagt på deg litt i jula?"

Åååååååååååååååååååå, så gøy det hadde vært å si noe sånn til frekke folk*ler* Hm...er jeg ond nå? *ler enda mer*

Noen ganger gansker skulle jeg ønske at jeg hadde en spissere tunge, ikke bli paff slik som jeg pleier...

Skrevet

Blir så sinnsykt fortvila,sambo sier jo at det ikke er noe og bty seg om bare sånn dem er.Har sinnsykt lyst til og si ifra en vakker dag men er litt vannskelig hvis dem blir skikkelig fornærma oxo da bor tross alt rett overfor oss vi bor da i sidebyggning.

Koser meg med tanken på og fikse bremsene på rullatoren dems en dag:o)

Dem er jo ikke direkte slemme men sier så mye uten og tenke gjennom det,skal vel ha noen runder med svigers sine så man vet hvor landet ligger til slutt,sukk men trenger ikke akkurat og angripe folk da man går gravid og er litt mere sårbar.

Er faen og at jeg oxo blir paff oxo,har vært ganke så kvikk i kjeften men tror jeg la den igjen på veien ett sted.hehe

Skrevet

Dette trenger du ikke å finne deg i!

Synes du skal si til svigers når de begynner at det er nok. Du finner deg ikke i å bli snakt til på den måten og viss de ikke kan si noe fint til deg så får det heller vær!!!

Skrevet

Enig med du,gidder nesten ikke gå ned lenger heller.

Er mere irritert idag egentlig enn lei meg.Men men holder mjeg meg unna så kan dem hvertfall ikke få sagt noe galt til meg;)

Skrevet

Uff, nå fikk jeg vondt av deg. Men synes du skal si det, jeg.

Det er sikkert ikke slemt ment, men det er uansett unødvendig. Man føler seg ikke akkurat fresh alltid når man er gravid, og det siste man trenger er jo at noen kommenterer det i tillegg.

Hadde vært litt morsomt da, at når neste gang de nevner at du har lagt på deg, så svarer du at: -Ja, jeg tenkte nettopp det samme om deg!

hihihihi :)

Skrevet

Hehe ja hadde vært kult og svart deet:):):)

Skrevet

Farmor og farfar sier alltid slike ting når jeg kommer på besøk... men de har roa seg etter at jeg begynte slenge med leppa tilbake..

Ingen skal behøve å ta i mot sånn dritt.

Du kan jo prøve å ta det opp på en pen måte først da. Kanskje de bare er sånn... sier sånn i mangel på noe annet å si. Noen er faktisk sånn...trist men sant.

Skrevet

Ja jeg vet.Sambo sa det at dem mener det jo ikke som det blir sagt men da han skjønte at jeg faktisk ble lei meg og rett og slett gruer meg for og se dem igjen ble han irritert og ville ta det opp med dem og be dem slutte men syns at er det noen som skal si noe så er det jo meg.

Så vi får bare se åssen det går i vei,er søndags middag imorra så blir spennende.

Skrevet

de må jo tulle med deg,kan ikke mene å si noe slikt. det er jo helt rar oppførsel...

Skrevet

Nei seriøst altså.

Hadde dem bare kommentert magen min hadde jeg ikke brydd meg men da folk går på ræva mi blir jeg seriøst forbanna,har lagt på meg 10 kg hittil er i uke 29 og buksene begynner og bli noe strammere men herregud skal jeg ikke ha barn da kanskje.

Dem kommenterer eldste dattra her oxo som har ei tulle på 7 mnd om at huff så tjukk ho er osv,nei nå sliter a med og gå ned de ekstra kg osv.Samma som andre søstra her oxo begynt og bli drug ho oxo sier dem,men ho trengte jo og legge på seg for ho var veldig tynn.

Skrevet

Det var en som sa "Så tjukk du har blitt" til meg. Som en dårlig spøk, jeg har bare lagt på 6kg... men jeg liker ikke han som sa det til meg så jeg svarte "Jeg er gravid, hva er din unskylding?"

Han blev helt tyst. Han HAR nemlig blitt tjukk i det siste. Fy f-n det var godt!

Si fra til svigers, men på en saklig og pen måte...

Skrevet

Har tenkt og gjøre det neste gang dem slenger med leppa:O)

Hehe,det var knall svart da:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...