FjaseFrøken Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg hadde ikm den 23.januar... tr kom den,men den blør MYE mindre enn vanlig å er merblandet med slim på en måte. Beklager virkelig detaljene asså... å idag ble jeg så frustrert for jeg får ikke vekk den gravid følelsen jeg har selv om jeg ikke har så mye symptomer. Tok en test nå å dermed ikke med morgen uring å den ble jeg forvirra av...den var ikke helt negativ,såpass kan jeg si,men vet ikke om det er noe galt med den eller om jeg faktisk er gravid... Vet jeg skal teste i morra da asså men er så tortur å sitte her å vente så lurte på om noen hadde noen ideer her jeg...hehehe
*gullungen med okt spire* Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 jeg har det sånn jeg også ikm 24 men 22 fikk jeg en rar bløning ikke som mensen bare slim å blod blødde i 2 dager å jeg har som regel mensen i 5 dager me klempe mye blod...bruker som regel 2 pakker bind å nå brukte jeg 2 bind,,men får bare negativ kansje for tidlig å teste..jeg å fikk svak før den rare blødninga kom men trur den har lurt meg trill rundt..hold meg oppdatert da klem
FjaseFrøken Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 Oi så det gjelder flere enn meg ja...det var godt å høre..hihi...er sann for meg som du beskrev det åsså..nå blør det ikke lenger i heeele tatt men vet ikke om det har gitt seg helt elelr om det bare er opphold så får se inatt/imorgen...sist jeg ble gravid testet jeg positivt for hcg veldig sent å var da like forvirra som jeg er nå..hihi... hold meg oppdatert du å da snuppa;)
*gullungen med okt spire* Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 ja jeg testet kjempe seint jeg også sist var nesten 7 uker så det går jo ann å håpe har sluttet å blø for 2 dager siden jeg ikke i gå å ikke i dag..så lever på håpet..tenkte jeg skulle teste til mandag har en del tester liggende slike billig tester...jeg holder deg oppdatert veit du klems til deg snupp henn bor du i verden da??
FjaseFrøken Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 Såpass ja...var redd jeg var helt fjern jeg men heldigvis var ikke det tilfelle i akkuratt denne saken..hihi. Jeg holder til i mysen:) Det ligger i indre østfold:) Lyst til å bytte msn adresser kanskje,hvis du ahr det?
*gullungen med okt spire* Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 den er [email protected] er du på nettby??
FjaseFrøken Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2008 Ja hvis profilen min på nettby ikke er sletta er jeg der som angel86:)
*gullungen med okt spire* Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 ok jeg heter haugansin jeg bor i telemark på notodden
FjaseFrøken Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2008 I alle dager...blir helt rar i hodet jeg ass...det blødde ikke mer inatt eller idag å ikke antydning til blod på papiret når jeg er på do heller...det stoppet jo bare helt opp å blø her... Hva skjer sier jeg bare!?!? hehe
*gullungen med okt spire* Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 samme her ikke noen ting bare stoppa opp jeg tok en test i dag te morran negativ hvor langt er du på veg etter terminkalkulatoren da??
FjaseFrøken Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har i tilfelle fått en termin til 29.september. Har ALDRI opplevd dette NOENSINNE! Grrr....blir gal av slikt...
*gullungen med okt spire* Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 jeg har 3 okt litt forskjell fra kalkulatoren noen sier 2 okt og 3 okt og 4 og 5 så de er forskjelige..men får bare se hva som skjer her jeg blir gal jeg også
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 26. januar 2008 #13 Skrevet 26. januar 2008 Er litt forvirra selv jeg. Fikk Tr for 4 dager siden, og da kom det bare itte litt frisk lod og resten brunt. Varte i 3 dager bare. Kom nesten ingenting, men før så har jeg blødd masse i 5 dager. Er altså ferdig med TR nå, men har en del mens murringer i magen. Kjennes nesten som El skal komme igjen, men det er vel ikke mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå