Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Så nå er det skjerpings her! Jeg har akkurat kjøpt deg på facebook!
ScaryMama Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jeg hører du sier det, men ser ikke noe sånt inne på tryneboka? Uansett, så er det statusen min satt til K is sold;)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Hihi... Du er nå *Property of T* faktisk!
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 HAr jeg forresten ikke sendt invitt til applikasjonen? Lurer på å shoppe mer, kanskje jeg skulle kjøpe JMJ?!
ScaryMama Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Men han eier du vel strengt tatt allerede?
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Joda, men nå er det dobbelt opp:p Dyr var`n og:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå