Gå til innhold

Noen som kan anbefale ei brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe, men aner ikke hva man skal se etter...

Manuell eller elektrisk? Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begge deler og anbefaler elektrisk. Du kan stille på sugekraften selv slik at det behøver ikke å bli så vondt og så slipper du å pumpe selv. Jeg ble lei av å pumpe for harde livet.....

Det eneste er at den elektriske er veldig dyr da (ca 1200 kr) manuell koster 500-600 og er også helt grei å bruke. Kan jo letter ta med seg en manuell og bruke den letter med tanke på at du ikke trenger å sitte ved et strømuttak.

Skrevet

Jeg må liksom massere puppen litt mens jeg pumper for å få ut ordentlig med melk, og da blir det klønete med den manuelle. Jeg kjøpte meg Medela Swing og er veldig fornøyd med den. Kjøpte den i utlandet, så da ble den ikke så dyr. Den kan også gå på batteri, så er ikke avhengig av strømuttak.

Skrevet

Jeg har avent elektrisk brystpumpe er super fornøyd. Den kommer i en fin eske og er veldig lett å håndtere. Tror jeg betalte 1200 kr men er verdt hver krone.

Skrevet

Ja, Medela Swing har jeg også! Helt super!

Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Medela Swing. Jeg kjøpte den på tilbud på www.allianceapotek.no

Ser at de har den på tilbud nå også, til 980kr. Verdt hver krone!

Skrevet

Jeg har også medela swing og er veldig fornøyd. Jeg kjøpte min på finn.no for 500 kr ;-) (men vær rask hvis du skal kjøpe den på finn - de går som varmt hvetebrød...Ringte uttallige ganger og fikk beskjed om at den var solgt, bare noen timer etter den var lagt ut for salg)

Skrevet

jeg har avent sin manuell...men kan tenke meg det er bedre med elektrisk.. jeg pumper meg nesten aldri.. er aldri så lenge vekke fra hun... men vist du trenger og pumpe mye så ikke kjøp den ivertfall...

Skrevet

Da ser det ut til å være flest stemmer til medela swing. Kanskje prøve en sånn en:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...