Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Og knipse barn på fingerne for at de ikke skal plukke på ting?
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jeg synes man bør klare å bruke mer siviliserte måter å oppdra barna sine på i dag. Hvor gamle er barnet? Hva med å bruke stemme, ord, forklaringer og overtalelse?
tonemelone Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Hvilken alder prater vi da om? Å gjøre det på babyer eller småbarn som er for små til å kommunisere ordentlig med synes jeg ikke noe om! Men, når de er så store at de skjønner når vi prater til dem, og de kan svare uttenkte svar tilbake er det vel ok... Jeg ville vel ikke gjort det uansett, tror jeg. Men, er veldig imot fysisk straff når de ikke kan få en ordentlig forklaring på hva de har gjort galt... blir nesten som å gi støt til forsøkskaniner når de går feil vei i labyrinten...! :-)
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 nei det syns jeg ikke noe om... har en stefar som ikke var redd for å smekke fingre eller gi stygge kalde blikk osv.. det er ydmygende!!!! skal ikke utsette barna mine for det - kan gå ut over selvtilliten, gjorde det med meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå