Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Dere som har TV på soverommet: Blir dere å ha den der når barnet kommer til? Tro om den blir brukt? Noen erfaringer?
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Vi har tv på soverommet nå, men skal bytte soverom før den lille kommer og er også i tvil om tv'en.. Samboern har en dårlig vane med å se på tv når han legger seg, gjerne en times tid da -før han slår av og sovner.. Dette går ikke når det kommer en liten i hus, de reagerer på lyset, om man ikke har på lyden! I å med at vi har flat skjerm så henger vi den vel opp, men jeg tror den kommer til å bli veldig lite brukt. Han må nok begynne å se ferdig tv i stua for så å gå å legge seg, og om morgenen så blir det vel ikke til å ligge å drunte i senga med tv'en på? Blir det tid til det da? hehe!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Jeg tror nok jeg blir å bruke tv når jeg ammer på morgenen, så kan enten storesøster se på tegnefilm mens hun venter, eller jeg kan ligge å se på frokosttv eller en dårlig såpeserie. Vi har bare et gammelt skrammel på soverommet, men det er litt herlig i helgene å ha morgenbarnetv i senga med alle ungene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå