Gå til innhold

Stelle produkter


Mumi 2

Anbefalte innlegg

Hvilke stelle produkter har dere tenkt å bruke til babyen? Vi har vært å sett en del på apotek,men er fryktelig dyrt... Tror vi kommer til å satse på merket til coop. Er svanemerket og ikke tilsatt noen farlige stoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!! jeg så i en sånn forbruker rapport at coop sine produkter inneholdt mye annet rart og ble slaktet i en test.. - b.l.a mye såre rumper har jeg hørt.. -ville bare si i fra :) Mammane jeg kjenner fra før anbefaler.. hmmm.. er det "seba med" et eller annet den heter.. har produktene på apotek 1 ihvertfall!! blå kork, rosa og blått i logoen og grunnfargen på flasken er hvit :) denne serien har egen stellekrem å den er fantastisk på såre stumper og tørr hud på hele kroppen.. virker som at den motvirker strekkmerker også :) Bruker den litt selv jeg etter kveldsdusjen! fantastisk god!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange stelleprodukter å bruke.

Jeg har en liten fra før. så jeg har liksom alt i hus. Vi bruker en bombinasjon av babyline og weleda, fordi jeg synes kremene til babyline skiller seg.

Anbefaler inotyol (en super zinksalve)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble veldig forvirret sist jeg hadde baby så jeg hørte på mamma....hun sa: bruk potetmel i bleia(en god dersj som pudder)...og om hun blir sår så smør med Inotyol salve(kjøpes på apotek mot bleie/varme eksem)...ellers så smører du huden hennes med olivenolje!(funker å for å fjerne avføring som "sitter fast") jeg gjorde det og brukte litt natusan baby såpe i håret og ellers om nødvendig helt på slutten av badet så hun ikke ble liggende i såpevannet hele badet...og jeg syntes det var helt greit!!

jeg syntes det er dumt å kjøpe i dyre dommer når man kan klare seg med enkle naturlige middler...de får vel tidsnok i seg e-stoffer og parfyme siden i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min datter brukte jeg også olivenolje for å fjerne avføring. Ellers var jeg veldig fornøyd med Sebamed produktene fra apoteket. Bruket så lite av gangen så det blir ikke dyrt i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom apoteket i dag og da såg jeg jo det at det finnes jo så utrolig mange såper å kremer...og de var jo ikke såååå dyre da kansje(hadde nok ett annet syn på pengene for 6 år siden..hehe)...tror det må være mer å velge i nå enn for 6 år siden da jeg fikk jentungen...!!

kansje jeg velger ett mildere produkt en natusan denne gangen....men..hmm..tror jeg ble like forvirret denne gangen enn for 6 år siden..hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TV 2 hjelper deg har liggende ute tester av stelleprodukter til baby. Her anbefales gjennomgående BABYLINE (fås på apotek) - omtrent fri for tilsetningsstoffer osv. Anbefaler å sjekke ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for dei av oss som like det både godt og litt billegare så får ein også Babyline på sparkjøp... Dei har nok ikkje heile serien, men eg har sett badeolje og shampo 10 kroner billegare per flaske enn på apotek....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...