Gå til innhold

Stelle produkter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!! jeg så i en sånn forbruker rapport at coop sine produkter inneholdt mye annet rart og ble slaktet i en test.. - b.l.a mye såre rumper har jeg hørt.. -ville bare si i fra :) Mammane jeg kjenner fra før anbefaler.. hmmm.. er det "seba med" et eller annet den heter.. har produktene på apotek 1 ihvertfall!! blå kork, rosa og blått i logoen og grunnfargen på flasken er hvit :) denne serien har egen stellekrem å den er fantastisk på såre stumper og tørr hud på hele kroppen.. virker som at den motvirker strekkmerker også :) Bruker den litt selv jeg etter kveldsdusjen! fantastisk god!!!!

jeg ble veldig forvirret sist jeg hadde baby så jeg hørte på mamma....hun sa: bruk potetmel i bleia(en god dersj som pudder)...og om hun blir sår så smør med Inotyol salve(kjøpes på apotek mot bleie/varme eksem)...ellers så smører du huden hennes med olivenolje!(funker å for å fjerne avføring som "sitter fast") jeg gjorde det og brukte litt natusan baby såpe i håret og ellers om nødvendig helt på slutten av badet så hun ikke ble liggende i såpevannet hele badet...og jeg syntes det var helt greit!!

jeg syntes det er dumt å kjøpe i dyre dommer når man kan klare seg med enkle naturlige middler...de får vel tidsnok i seg e-stoffer og parfyme siden i livet!

Jeg var innom apoteket i dag og da såg jeg jo det at det finnes jo så utrolig mange såper å kremer...og de var jo ikke såååå dyre da kansje(hadde nok ett annet syn på pengene for 6 år siden..hehe)...tror det må være mer å velge i nå enn for 6 år siden da jeg fikk jentungen...!!

kansje jeg velger ett mildere produkt en natusan denne gangen....men..hmm..tror jeg ble like forvirret denne gangen enn for 6 år siden..hehe!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...