Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir glad om noen klarer å se noe på meg.

Når jeg vil bli gravid? hvor mange barn jeg får? Om jeg blir sprek i svangerskap? Kjønn?

Tusen takk hvis du gidder å svare :)

Født 180983

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får opp at du vil bli gravid veldig snart. Prøver dere nå? Har på en følelse at dere ikke har det, eller omtrent akkurat har begynt å prøve. Føler iallfall det vil klaffe veldig fort for dere. Enten denne eller neste månde.

Nå får jeg opp totalt 2 barn på deg, to jenter.

Føler du vil være i ganske god form i svangerskapet, men at du vil bli litt palget med bekkenløsning mot slutten. Føler litt ubehag i bekkenet når jeg ser på deg

Skrevet

JIPPI! Endelig svar :)

Du har rett i at vi ikke prøver enda. Har begynt å snakke alvorlig om det siste mnd. Er så spent på hvordan det kommer til å ende, så håpet på å få litt hint her inne ;)

Pga jobb og studier kommer vi hvertfall ikke til å begynne å prøve før etter sommeren.

Selv om jeg ikke er gravid enda så har jeg faktisk veldig følelse selv at jeg kommer til å få en jente først hvertfall. Om ikke det bare er ønske tenkning da ;)

Du er faktisk den tredje som spår graviditet på meg i begynnelsen av 2008. Er jo ikke helt det som er planen min hvertfall......

Får håpe du hvertfall har rett i at jeg blir sprek sånn at jeg klarer å henge med på studiene hvis jeg ikke er ferdig innen den tid.

Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...