okidok Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Blir glad om noen klarer å se noe på meg. Når jeg vil bli gravid? hvor mange barn jeg får? Om jeg blir sprek i svangerskap? Kjønn? Tusen takk hvis du gidder å svare Født 180983
Mamalari Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Får opp at du vil bli gravid veldig snart. Prøver dere nå? Har på en følelse at dere ikke har det, eller omtrent akkurat har begynt å prøve. Føler iallfall det vil klaffe veldig fort for dere. Enten denne eller neste månde. Nå får jeg opp totalt 2 barn på deg, to jenter. Føler du vil være i ganske god form i svangerskapet, men at du vil bli litt palget med bekkenløsning mot slutten. Føler litt ubehag i bekkenet når jeg ser på deg
okidok Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 JIPPI! Endelig svar Du har rett i at vi ikke prøver enda. Har begynt å snakke alvorlig om det siste mnd. Er så spent på hvordan det kommer til å ende, så håpet på å få litt hint her inne Pga jobb og studier kommer vi hvertfall ikke til å begynne å prøve før etter sommeren. Selv om jeg ikke er gravid enda så har jeg faktisk veldig følelse selv at jeg kommer til å få en jente først hvertfall. Om ikke det bare er ønske tenkning da Du er faktisk den tredje som spår graviditet på meg i begynnelsen av 2008. Er jo ikke helt det som er planen min hvertfall...... Får håpe du hvertfall har rett i at jeg blir sprek sånn at jeg klarer å henge med på studiene hvis jeg ikke er ferdig innen den tid. Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå