snart mor til 3 Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Okey..nå trenger jeg litt hjelp her folkens..trenger virkelig å se en "ny" film snart da jeg er lei av å se de samme om og om igjen nå... hva er ditt beste tips til film?? kriteriene mine for å se film er at det må enten være en kommedie eller en typisk jentefilm... på ingen som helst måte må det omhandle overnaturligheter, drap, demoner eller liknende...blir desverre litt for påvirket og får veldig lett mareritt hvis jeg ser "feile" filmer.. typiske amerikanske filmer er veldig meg med andre ord... gjerne kunne forutse alt som skal skje videre i filmen..hehe... så... noen tips til meg?? er som sagt veldig glad i kommedier og så trenger ikke nødvendigvis være en jente-kliss-film... på forhånd takk
Tante Bassa Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Hvis du ikke har sett Nocked up, så MÅ du se den. Den er bare råbra.
snart mor til 3 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 knocked up ja.. hehe..veldig bra film... syntes litt synd på ho jenta i begynnelsen,men han fyren ble jo bare bedre og bedre utover i filmen:-) tror faktisk det var her inne jeg leste at noen anbefalte den
Tante Bassa Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Ups, så nå at jeg hadde skrevet tittelen feil. hehe. Kommer ikke på noen andre nye filmer, her går det stort sett i de samme gamle om og om igjen.
Brummeline3barnsmor Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Alt en jente kan ønske seg (det er den norske tittelen) er en veldig søt, typisk amerikansk film
mamma til twins Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Music and Lyrics Og er du glad i serier MÅ du se Big Love! Har nettopp sett første sesong og er kjempefornøyd.
snart mor til 3 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2008 har startet nedlastingen nå Og mente ikke at de måtte være NYE...bare nye for meg..hehe... :-) tror jammen meg jeg skal se om ikke den serien hun under skrev om også kan lastes ned... ja,vi har sendt tvn inn til reperasjon...trenger noe å se på..hehe.. :-)
Kaosmamma' n Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 "Hvordan bli dumpet på 10 dager", m/Kate Hudson og , Matthew McConaghue både humor og romantikk,, i tillegg til at Matthew er jo en grei sak å "hvile øynene på".
snart mor til 3 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2008 hehe...ja,han skal vi virkelig ikke klage på... ;-) tror til min manns store fortvilelse at 70% av filmene vi har er "jentefilmer"... har i tilleg fått han til å se på alle sesongene sex og singelliv, samt en del andre tv serier sammens med meg... det verste av alt er at han virker til å like å se de med meg.. kan ha noe med at han er glad jeg har sluttet å se skumle filmer,men... huff..aner ikke hva som har skjedd egentlig..før elsket jeg alle filmer, jo skumlere jo bedre...så plutselig får jeg mareritt og søvnproblemer av alt... kan ikke engang se et dyr "dø" på film uten å bli plaget i ettertid... så nå spiller vi "safe".. alle ekle filmer er bortgjømte..de er kun lov å se når jeg ikke er i huset, og ikke skal ankomme huset samme kvelden...kjedelig,men var visst eneste som hjalp... sett "step up" noen??dansefilm..nyyydelig film!!! den har faktisk en veldig god handling i tilllegg til en bra kropp..hehe... :-)
iguana Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 jeg stemmer for at du ser Big Lebowski. Vanvittig morsom! Ellers er Smala Sussie en fantastisk film:)
Topp 10. Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 -Mamboo- med sarah jessica parker og han i filmen hvordan bli dumpet på 10 dager. -No reservations- ny med cathrine z jones -Full pakke- bruce willis -I gode og onde dager, chuck and larry. Mannen fra kongen av queens -Honey- med jessica alba- sikkelig jente film:) -Save the last dance filmene. Jentefilmer. -Siste rush hour er morsom -Me myself and dupree... tror tittelen er det, iallefall med matt dillon, kate hudson og han blonde komikeren. Anbefaler mambo, rush hour, og honey på det sterkeste!!
Zikosu og William Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 Det er You,me and Dupree....Men du var inne på en annen film der,nemlig Me,myself and Irene med Jim Carrey og Renee Zellweger som også er en morsom film... Begge Almighty filmene var ganske bra... Det er forsåvidt også blitt laget 6 filmer i American Pie serien,3 originale og 3 spin-off... Nancy Drew var en ganske søt film... The Nanny Diaries ga meg en liten oppvekker... Tatt av kvinnen,etter boka av Erlend Loe var morsom... Bee Movie var jo morsom....Det gjelder forsåvid alle animasjonsfilmer fra Disney/Pixar... Hmmmmm....Kommer ikke på fler nå,men sjekk på filmweb.no pleier å gjøre det selv....
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #13 Skrevet 26. januar 2008 har ikke lest over alle svarene her jeg så kan hende disse har stått før. jeg kom over en side hvor det sto masse forskjellige jentefilmer. Love actually (romantikk drama komedie) Pearl harbor (action drama romantikk krig) What a girl wants (romantikk familie drama komedie eventyr) Pretty woman (romantisk komedie) Confessions of a teenage dramaqueen (familie komedie) Material girls (komedie drama familie) Hip hop hora (drama) Sleepover (1995/2004 drama/komedie) Aquamarine (komedie familie fantasi romantikk) Bombay dreams (dramakomedie) Flashdance (romantisk drama, musikk) Get a clue (familie komedie) En offiser og en gentleman (romantisk krigsdrama) The notebook (romantisk drama) Girl, interrupted (biografi/drama) Factory girl (biografi/drama)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå