Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Hei alle dere som handler på nettet til scrapbook...hvem side er best? eller billigst? jeg har fått helt dilla nå, men er ikke sikker på hvem side det er billigst å bestille fra..så lurer jeg på om noen kan fortelle meg hva porto koster når man bestiller fra utlandet? jeg skjønner at det kommer an på hva man bestiller, men lønner det seg? Det er vel ingen som har en sånn utstoppermaskin til salgs?
rødhette* Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Anbefaler deg å ta en tur på www.scrapping.no og www.scrapping.no/forum. Der kan du kjøpe ting brukt, samt få tips om hvilke butikker som har hvilke tilbud - både innenlands og utelands. Det lønner seg ofte å bestille fra USA, men det kommer an på hva du skal bestille. Quickutz er ikke mye billigere der. Husk at du må bestille for under 200 kr for å slippe toll. Jeg har selv bestilt fra www.ktcrafts.com, og venter pakken i posten nå Med portoen ble det likevel mye billigere for produktene jeg skulle ha, enn å kjøpe de i Norge.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Send meg en mail, venninnen min har en maskin som hun skal selge og anbefaller utenlandske nettsider til større handel pga en brøkdel av prisen. F.eks cricut minnebrikker her i norge ligger på ca 800, på evt nettsider i usa får du tre stk til samme pris. http://www.scrapyourtrip.com/ for eksempel eller ebay har masse til slikk og ingenting.
snuppelure 74 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg handler stort sett på disse 2 her www.papirloftet.no www.papirihjertet.no
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Man kan rett som det er gjøre ok kjøp på qxl.no også. En god del scrapp ting til salgs der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå