Silja FullFres McQueen Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Hvordan gikk det? Jeg kan beholde rompa mi, sant?
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. januar 2008 *dytt* Tror du er her nu...
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2008 Er da på msn enda oxo vel?
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 *blind* Ho ho, jeg trooor du får beholde rumpa di, hæhæ. Men jeg har satt pant i den fram til 15 februar. Tror du ikke jeg begynte å tenke på det under eksamen æ? Satt og flira i skjegget. Ikke rart jeg ikke får tid til å bli ferdig vøtt.... Alt bra med dæ??
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2008 Hehehe... Råbra! Jaja, jeg får bare vente i spenning til den 15 februar da sjø... Selv om jeg nok tror jeg får beholde den.. Alt bra her i gården vettu! Der da? Nu når du er ferdig med denne eksamenen? =)
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Så bra då) Joda, føler meg som en ruslebiff da, men ellers alt bra.. Nå skal jeg inn til naboen å prate om plastikkblomster, hun er så herlig harry:))) Ha en fortsatt fin kveld snuppa mi:) Kjøss
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2008 Hehe, hørtes ut som en perfekt lørdagskveld.. Enjoy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå