Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei;)

Jeg har begynt med den berømlige nattavenningen i kveld. Skulle være lur å gi vann. Vesla tok selvsagt i mot den (nysgjerrig som hun er). Drakk 100 ml. Regner med at hun våkner for at hun virkellig er tørst jeg da..? hmm... Har selsagt skreket en del og da...

Noen som har opplevd det samme?

Mottar gjerne deres tips for å avvenne hun med nattpuppen!

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor lang tid tar det før hun sovner da mån tro?

Skrevet

Snuppen min sleit med vonde gommer, så han våknet og gråt en del om natten for et par uker siden. Da kunne jeg gi han litt vann og bare holde på han til han sovnet igjen.

Det som skjedde etterhvert var at jeg glemte å gi han pupp i tolv-ett-tia, som han pleide! Så da han ble urolig i den tia lot jeg han bare gråte litt og holdt på han til han sovnet, for jeg bare tenkte på den tanna som plaga han... Han er 8 mnd, så den puppen trenger han virkelig ikke! Jeg gjør det sånn enda. Det blir sjeldnere og sjeldnere at han blir urolig i den tia, så det ser ut til å gå rette veien :) Han våkner i fem-tia og er skrubbsulten, da!

Det var vel egentlig ikke så mange tips... men lykke til, hvertfal! :)

Skrevet

Min er jo syv måneder... så hun trenger jo ikke den puppen hun heller.

Er nok bare motivasjon jeg trenger. Er jo så vondt å se den lille så lei seg. Hun står i sengen å skriker! Uff...

Skrevet

Uff, ja da blir det værre!! Gutten min bare blir urolig og gråter i sengen, han! Tror ikke han er helt våken en gang!

Håper du får noen godt råd her, eller at du greier å manne deg skikkelig opp (eller "kvinne deg opp", blir det vel:) ) og komme gjennom det!

Hvis du har mann, kan det kanskje hjelpe å la han roe og legge henne igjen, siden han ikke har pupp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...