jordbær mathilda Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Etter mange år med samme firma, skal vi nå bytte fotograf. Vi har fått inn et tilbud vi syntes var innteresant. Denne fotografen vil være sammen med oss hele dagen og fotografere barna i naturlige sitvasjoner. Foreldrene får da et album med utvalgte bilder(8 stykker) + gruppebilde, tilsendt. Bakdelen er at de må kjøpe alle eller ingen ( gruppebildet kan kjøpes utenom). Hvis de kjøper pakka får de med cd med alle bildene, som fritt kan brukes( forstørrelser, kopier kan gjøres hvorsomhelst) Prisen er 650 kroner. Jeg er interessert i mange meninger!!
Solitude Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Liker det bedre når jeg kan velge og bare ta de jeg syns er best
blir 3 barnsmor Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 etter min mening er det litt dyrt egentlig .
kristin2 Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Syns faktisk det hørtes veldig fint ut, men det kostet jo litt da.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 nå har ikke jeg barnehagebarn. men svarer likevel. syntes det høres helt topp ut med sånne bilder. blir litt annerledes enn bare de der alle er oppstilt, og man nesten må lete etter barnet sitt i mengden.sånne får man jo uansett hvert år på skolen senere. men minuset er jo at man må kjøpe alle bildene. ikke alle som har 650kr å bruke på bilder.
pøber´n & je Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Syns ikke det var en avskrekkende pris.
jordbær mathilda Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2008 Ja det koster litt, men jeg syntes det veier opp at en får personlige bilder av barna sine og har alle rettigheter til bildene etterpå. Blir jo nesten som å være hos en fotograf, søsken er også velkommene til å være med.
jordbær mathilda Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2008 Takker for svar, flere synspunkter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå