Gå til innhold

Kan papaen sove sammen med oss på barsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare mulig hvis man får familierom? Kan man "søke" om familierom på forhånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke dersom du havner på flermannsrom... De har familierom på barsel, og så har de ofte et "hotell". Dette er ikke noe du kan søke på, men dersom de har plass, så får du plass der dersom du ønsker det.

Skrevet

Hvis man får familierom eller pasient hotell så kan pappaen sove over. Kommer man på vanlig barselsavdeling er det dessvere ikke rom for pappaer :o(

Skrevet

Er det ikke sånn at enkelte sykehus nå har bare enmannsrom?? Tror det er sånn der jeg skal føde ihvertfall,det kom i gang en mnd etter at jeg fødte sist...man føder og bor på samme rom,der det også er plass til far hvis han ønsker det.. Jeg mener og tror det er ulik praksis på det fra sykehus til sykehus!!

Skrevet

så det er helt tilfeldig om man kommer på enmannsrom eller flermannsrom? vet de har hotell på ullevål, men ikke der jeg skal føde, blir asker og bærum sykehus på oss. håper vi kan legge inn et lite ønske ihvertfall.

Skrevet

ja. Jeg ville ligge på hotellet sist, men det var fullt, dermed måtte jeg ligge på rom med 2 andre.

Skrevet

Noen som vet om de har hotell i Stavanger? Er ganske sikker på de har det.. Men hvordan fungerer slike hoteller? Er det noe som kan reserveres? Hvordan fungerer det siden du ikke kan forutse akkurat hvilken dag den lille kommer?

Skrevet

du kan ikke reservere nei... Det er noe du må be om når du har født. Og da får du rom der dersom det er ledig, ellers havner du på vanlig barsel. Aner ikke hvordan det er i Stavanger da, men de har kanskje en nettside du kan sjekke det på?

Skrevet

I Trondheim nå kan pappaen uansett ligge over, for enten får du enkeltrom eller hotellrom...om du ikke har ordentlig uflaks som i starten på januar da...da var det så fullt at noen måtte ligge på GANGEN!!

Skrevet

Annci89

På Stavanger Universitets Sykehus er det slik at om alt er normalt, fødselen og tiden etterpå går greit, og alt er ok- så kommer alle på hotellet. De som ligger på selve sykehuset er de som har problemer etterpå, ungen er syk eller lignende.

Barselhotellet er en del av St Svithun hotell som også er vanlig hotell, og ligger like ved sykehuset. Mor og barn overnatter gratis- pappaen på betale en liten sum. Er også restaurant som en skal spise alle måltid på- tror det er det samme med prisen der.

Er mulig det er sann andre steder også det vet jeg ikke. Skal føde i Stavanger selv om noen uker og jordmor som har sagt det til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...