Gå til innhold

Jippi, fikk mer til overs...:p


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk kjøpt lekematte på europris og fikk jo mer til overs...veldig fornøyd med den, er både god størrelse og varm å ligge på!Kupp!:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kjekt:-) hvilken lekematte da forresten? var innom eurorpris og hørte om lekematter i dag. men fikk tilsvar at de ikke hadde det:/

Skrevet

Blant treningstingene..sjekka du der?

Det var sånne enkle matter og, som du sikkert kunne brukt som liggeunderlag(!) Men denne var i 4 deler som du pusla sammen..kanskje de ikke har kommet på lager der hos deg enda da..står i siste reklame-blad tror jeg:) Ganske enkelt genialt..Har ei venninna som måtte ut med rundt 700 kr for nesten det samme bare et annet sted! :P

Skrevet

Kan eg spørre ka du ga for den? :)

Skrevet

Ja, klart det:) 249! Billig moro..

Skrevet

åh, då e det rett ned på europrisen i morgen.. :) Takk for tipset...

 

Må bare tilføye at eg og har en Lukas ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...