noLadyjustME Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Fikk kjøpt lekematte på europris og fikk jo mer til overs...veldig fornøyd med den, er både god størrelse og varm å ligge på!Kupp!:-))
Frk&vesla Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 så kjekt:-) hvilken lekematte da forresten? var innom eurorpris og hørte om lekematter i dag. men fikk tilsvar at de ikke hadde det:/
noLadyjustME Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 Blant treningstingene..sjekka du der? Det var sånne enkle matter og, som du sikkert kunne brukt som liggeunderlag(!) Men denne var i 4 deler som du pusla sammen..kanskje de ikke har kommet på lager der hos deg enda da..står i siste reklame-blad tror jeg:) Ganske enkelt genialt..Har ei venninna som måtte ut med rundt 700 kr for nesten det samme bare et annet sted!
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Kan eg spørre ka du ga for den?
noLadyjustME Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 Ja, klart det:) 249! Billig moro..
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 åh, då e det rett ned på europrisen i morgen.. Takk for tipset... Må bare tilføye at eg og har en Lukas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå