Gå til innhold

er det jeg som er dum tro???


Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått til innkjøp av en avent mikro-sterilisator til sterilisering av tåteflaskene. den fungerer helt supert, men jeg bare lurer på om noen vet om lokkene til flaskene er beregnet til å få plass i den beholderen? finner liksom ut hvor de skal stå i tilfelle? mulig jeg er veldig teit nå asså....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du de "hettene" som skal være over tuttene igjen?

Hvis det er de du mener kan jeg prøve å forklare deg:-) har en slik selv!

 

Du vet det "tårnet" i midten? der er det slike hakk på sidene som du bare setter hettene fast på. Hvis du har tatt vare på bruksanvisningen så ser du også hvordan det er gjort:-)

 

Var ikke så lett å forklare dette her.. Men håper du finner ut av det:-)

 

Klemmer.

Skrevet

Står ikke det i bruksanvisningen da? Synes jeg leste det der da jeg brukte den. Synes egentlig det er lettere å koke jeg, føler det ikke blir skikkelig rent med sterilisator, kommer små merker og der ikke rent ut selv om ordet "sterilisator" burde tilsi at det er det...

Skrevet

Hm, jeg vasker alle delene i Zalovann med flaskekost for hver gang, skyller dem i kaldt vann å setter dem i sterilisatoren..

De er helt rene hos oss hvertfal:-P

Skrevet

tusen takk for svaret! fant ut av det nå takket være deg! klemmm

Skrevet

Hm, de blir jo rene, men må vaskes med zalo eller liknende først for å få bort fett og "makropartikler". .........

Skrevet

jeg vasker også i zalovann først og skyller godt. virker som det blir helt rent spør du meg;) veldig fornøyd og så raskt som det går.. tok jo evigheter å vente på at kjelen skulle koke jo..

 

nei, denne sterilisatoren er en ypperlig investering!!

Skrevet

Ja, vet jo det, men er nok tvangstankene mine som gjør det. Føler liksom de må ned i vann for å bli skikkelig rene, selv om jeg vet det ikke er tilfelle.

Er derfor jeg aldri vasker hverken gulv eller oppvask eller dassen, føler det ikke blir rent uansett hvor mye jeg gnikker. Typen må gjøre alt.

Og jeg hater å lage mat, for da blir det aldri godt nok stekt, kokt eller varmt nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...