Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg får utbetalt ca. 12 000 i mnd, samboeren min får ca 16 000 i mnd. Men vi sliiiter hver mnd. Nå skal jeg betale regninger og sitter igjen med 300 kr etter på. Det klarer vi oss ikke på i 2 uker. Og når de 2 ukene er gått kommer hans lønn.. men de går rett til huslån, forsikring osv... Har man ikke lov å jobbe litt en gang?? Jeg jobbet 100%, men har tatt ut 80% nå... Men kunne tenkt meg å jobbet litt en gang av å te for å få inn litt ekstra. Jeg blir såå deprimert. Sover ikke på natta, griner en del i løpet av dagen.. Er helt forferdelig.. tenker på vi kan gjøre.. har jo ikke lysst å selge leiligheten likksom.. Er det noen plass man kan søke noe støtte eller noe??? Please hjelp meg... Klarer snart ikke mere..
snoopy_me Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Tror du kan tjene litt utenom permisjonspengene.. Er usikker på hvor mye det er.. Var ei venninne av meg som sa det. Tror hun jobba litt utenom.. Er ikke 100% sikker, men ring nav på mandagen å spør der.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 når dere har utbetalt 28 tusen i mnd, så tror ikke jeg dere får noe økonomisk støtte noe sted. men har det sånn vi også. pengene bare flyr ut med en gang de kommer inn. er det ikke noen regninger du klarer kutte ut?? bokklubber ol?? vet ikke om man kan jobbe litt. du kan høre med de på trygdekontoret.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Nei det er det ikke er. Alt er lån, strøm, bredbånd o.l. Er helt fortvila... off...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 hmmm kanskje dere kan ha krav på bostøtte. skader jo ikke å sende en søknad. kan sikkert sende inn via nettet. er boligkontoret her hvertfal som har med det å gjøre. forstår du blir fortvilet. kanskje du kan bli dagmamma mens du går hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå