Gå til innhold

Hva heter guttene deres da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kevi Andreas, men kaller han bare for kevin da :o)

sønnen til mannen min heter Ruben.

Skrevet

Emil & Bastian :)

 

Venter gutt nr 3.

Jeg har tenkt litt på navnet Liam, men samboer er ikke heeeeeelt enig enda.

Men han har heller ikke andre alternativ da :P

Skrevet

skulle selvfølgelig stå kevin andreas.

Skrevet

Min gullunge heter Kasper :)

Skrevet

Martin :o)

Skrevet

Adrian.

 

Synes det er så "merkelig" at det er blitt et så populært navn. Jeg leste i 7klasse en bok som heter "dagboken om Adrian Mole". Etter det tenkte jeg at hvis jeg fikk en sønn skulle han hete Adrian.

Mannen min var ikke enig før omtrendt en mnd før jeg fødte....

Skrevet

Solstråla mi heter Lukas Dominik:o)

Skrevet

Thomas og Aleksander.... liam er veldig fint, til deg som hadde tenkt på det..

Skrevet

Tobias

Skrevet

Felix :-)

Skrevet

Nikolay

Skrevet

Marcus Adrè heter min lille klump.

 

 

Skrevet

Andreas;)

Skrevet

mine guttar hette Leon Johannes å Ludvik Magnus, men me bruke bare første navnå;)

 

EG ville og ha Lima eller Luca men sambo sa blankt nei

Skrevet

David. Faren hans var fast bestemt på det, for meg var navnet veldig fremmed. Men han er jo såklart David nå :)

Skrevet

Ohh, tusen takk :)

 

Håper mannen min går med på/venner seg til navnet til slutt da :)

Han sier det på den engelske måten "liem", og det går ikke :P

Skal sies Liam... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...