lengter daler ned i skjul... Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Kevi Andreas, men kaller han bare for kevin da ) sønnen til mannen min heter Ruben.
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Emil & Bastian Venter gutt nr 3. Jeg har tenkt litt på navnet Liam, men samboer er ikke heeeeeelt enig enda. Men han har heller ikke andre alternativ da
lengter daler ned i skjul... Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 skulle selvfølgelig stå kevin andreas.
Bella Swan Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Adrian. Synes det er så "merkelig" at det er blitt et så populært navn. Jeg leste i 7klasse en bok som heter "dagboken om Adrian Mole". Etter det tenkte jeg at hvis jeg fikk en sønn skulle han hete Adrian. Mannen min var ikke enig før omtrendt en mnd før jeg fødte....
tuppen og lillemor Skrevet 25. januar 2008 #12 Skrevet 25. januar 2008 Thomas og Aleksander.... liam er veldig fint, til deg som hadde tenkt på det..
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 25. januar 2008 #20 Skrevet 25. januar 2008 Marcus Adrè heter min lille klump.
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 25. januar 2008 #23 Skrevet 25. januar 2008 mine guttar hette Leon Johannes å Ludvik Magnus, men me bruke bare første navnå EG ville og ha Lima eller Luca men sambo sa blankt nei
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #24 Skrevet 25. januar 2008 David. Faren hans var fast bestemt på det, for meg var navnet veldig fremmed. Men han er jo såklart David nå
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #25 Skrevet 25. januar 2008 Ohh, tusen takk Håper mannen min går med på/venner seg til navnet til slutt da Han sier det på den engelske måten "liem", og det går ikke Skal sies Liam...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå