Gå til innhold

Andre med barn på 8 mnd som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

verken kryper eller har fått tenner?

er det noen barn som aldri lærer å krype? hun vil nemmelig begynne å reise seg så smått og går mye når vi holder henne på gulvet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på barseltreff i dag, og hu ene jenta har ingen tenner ennå, og hadde begynte å krype på et vis rett før jul. Hun blir 1 neste mnd. Ingen grunn til bekymring:)

Skrevet

Hei du!!

Min kroep og reiste seg , men tennene kom ikke foer han var litt over ti mnd. Da fikk han en nede foran. Naa er han 11 mnd og for et par dager siden fikk hann tann nr to ved siden den andre tannen.

Hoerer bare om barn som faar tenner saa utrolig tidlig men det er helt normalt at de kommer senere ogsaa.

Min mor var veldig bekymret da for at han ikke skulle faa tenner og ringte meg nesten hver dag for de kom for aa sporre om han hadde faatt noen tenner i mnd foer de endelig kom. hi hi

Skrevet

Poden vår er 8 mnd og har nettopp fått en tann, men han kryper ikke, han drar seg bortetter gulvet med hendene. Men det kommer vel senere tenker jeg.:)

Skrevet

Har akkurat fått de to midterste tennene nede og begynt å krype/åle seg. Ble 8 mnd, den 18 jan. Så han var ikke så kjapp.

Trodde ikke han kom til å krype/åle/krabbe jeg, trodde han kom til å gå med en gang. Men der tok jeg feil gitt!

Skrevet

Var på gruppe på helsestasjonen i dag og jeg ser at det er veldig stor forskjell på utviklingen hos så små barn.

Tenner er også veldig individuelt.

Tror ikke du tenger å bekymre deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...