Gjest Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Beveger meg så smått inn her jeg.....tiden begynner vel å bli moden for å prøve:o) Har kikket litt på innleggene her og må si jeg blir litt forvirret av disse forkortelsene...kan noen gi meg en kort oversikt over hva de ulike forkortelsene dere bruker står for?? Mulig jeg er en smule dum her, men spør man ikke får man ikke svar heller..hehehe:o)
Tuttelure Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Tittei:) let deg fram på en av de første sidene her, til du finner "testside, holder oppe på 1.side". jeg kan prøve å finne den.og dytte den opp på side 1 til deg .. der står det alle forkortelser inkl.tips ++
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Hei.. Hvis du leter litt nedover siden så finner du et innlegg som har god info om alt en nyprøver trenger ¨vite.... Lykke til.. Håper du slipper å være her veldig lenge..... :-)
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Takk for det:o) Regner vel med jeg blir her en stund. Har en oppfattning av at når man er klar for å bli gravid og vil bli det så tar det sin tid:o) Men har vel egenltig ikke noe hasverk heller. Når dere snakker om første prøveperiode...mener dere da fra siste mentruasjon og frem til neste? Vi har liksom ikke sagt vi skal prøve ordentlig...bare sluttet med prevensjon og sagt at skjer det så skjer det....Men gleder meg til å virkelig nyte den tiden man prøver også...da jeg fikk sønnen min var ikke det akkurat planlagt så gikk glipp av det " prøveperioden " hvis du skjønner:o)
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Jeg regner hvertfall sånn ja... Mens = ny prøveperiode... Kan ta lang tid ja... Flere her som har strevd opptil 2 år.. Og noen som får til på første forsøk.... Vi fikk begge våre gutter i 1. og 3.pp.. Nå har vi prøvd på 3.mann omtrent et år... Men vi har nok å henge fingrene i likevel... så tida går fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå