Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig at man gir takkekort etter dåp? hva skriver man i så fall på disse ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg laget mine egne.. kjøpte svart papir på notabene også klippet jeg og limte inn bilde av gutten min... også skreiv jeg med sølvpenn og limte gull-hjerter på. Jeg skreiv: Tusen takk for gaven jeg fikk av dere til dåpen! Ønsker dere en god jul og et godt nyttår! Mange klemmer fra Sander Emil. (vi hadde dåp 2.des.. så vi sendte ut takke-kort og julekort i ett en ukes tid før jul) :)

Skrevet

vi kjøpte takkekort hos fotoknudsen.no, de har mange fine motiv; også med bilde av snuppa i dåpskjolen. skrev: Kjære xxxxxxx! Tusen takk for (gaven hun fikk; f.eks den flotte sølvskjeen) jeg fikk til dåpen min. Klem Nxxxxx

Skrevet

eg bestilte takkekort på eurofoto, delte ut til alle vi fekk kle og div av ved fødselen og til sengemat.

So sende vi ut til alle og takka for det vi fekk, alle som var i dåpen fekk og(desse er nermaste slekta-og hadde frå før fått noko av dei og)

uff blei vist litt rotete

Skrevet

Dere MÅ sjekke ut kortshop.no de er kjempe flinke til kort. Jeg kjøpte fra de både til jul, og som takke kort for dåpsgave, kjempe flotte!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...