Gå til innhold

I kjøkkenskapet ligger en konvolutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I konvolutten ligger en lapp......,på lappen står det

GUTT eller JENTE!!!

Var på ul i går, selfølgelig ble mannen min hastet ut på plattformen på mårrakvisten!!

Jeg tok med mor på ul og lille nurket var en perfekt liten beby som kosa seg max!!

Ville ikke vite hva det var siden mannen ikke var med, så fikk da denne konvolutten....

Den må ligge i kjøkkenskapet i de neste 13 dagene....ÅÅÅ, det blir ikke enkelt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be moren din om å hente den og låse den inn et sted til mannen kommer hjem, da. Så kan hun være med på å åpne også, siden hun var med, liksom?

Skrevet

oi...hehehe hjelp, du er god. kan du ikke åpne den mens du har han på tlf? Hvet ikke om jeg hadde klart å vente,hehehe.....

Selv valgte vi å ikke vite kjønnet, bare Dr som så det, min mann ville jo egentlig vite det da så han spurte om vi ikke kunne få svaret med i en konvolutt,men da hvet jeg at jeg hadde åpnet den på vei ut til bilen, skikkelig dårlig på sånn,hehehe.....Du er god! Go girl! Utrolig spennende!

Skrevet

Mamma og pappa er ikke til å stole på her, hun nærmest kastet seg over damen som ga meg konvolutten:))

Jeg klarer det nok, tror jeg vil angre om jeg åpner den ...får nok prøve å vente, blir så kjekt å åpne sammen når mannen er hjemme!

Merker jeg er ofte på kjøkkenet da...

Er vel lurest å gi den fra meg til noen etterhvert kanskje:)

Skrevet

Åhå... LYKKE TIL sier jeg bare, hehe....

Tror det blir temmelig vannskelig å holde seg unna.. Kan love deg at jeg ALDRI hadde greid det, hehe.. :)

Skrevet

Åååååå!!! Så spennende! Vurder selv å gjøre det som dy har gjort, samboern min skal operere kneet den dagen jeg skal på ultralyd så det er jo genialt med en slik konvolutt :) Tusssen takk for en så flott ide :)

Skrevet

åh,herlighet..

hadde jeg aldri klart...

hva med å sette den et annet sted enn i kjøleskapet??en plass du ikke vil oppholde deg så mye?? og da mener jeg selvfølgelig ikke at du oppholder deg i kjøleskapet,men tenker bare at det kanskje er lettere hvis du ikke ser den hele tiden..??

nei,du får holde fingrene til deg selv...vil ikke tro du får det så veldig godt med deg selv om du åpner den uten han...

lykke så masse til!!!

Skrevet

Åå så gøy! :D Tenk så koselig det blir når dere sammen skal åpne konvolutten da! Det blir nok et fint minne :-) Og moro å skrive om det i babyboken til babyen, som h*n kan lese om når h*n blir stor :-) Moro-moro!

Blir spennende å følge med på om du klarer å vente da ;-) Tror jeg også hadde slitt litt! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...