Gå til innhold

På tur ? Hva mener dere?


blondie30

Anbefalte innlegg

Litt i tvil her nå... Har bestil Roma tur for meg og mannen i juni (da er minsten 8,5 mnd ) skal være borte i fire dager. Men så har jeg blitt litt i tvil nå i ettertid om det er så lurt ? Leste akkurat om seprasjonsangst og at det ikke var den beste tida å prioritere voksenferie..

Mest lyste på å avbestille nå jeg..

Hva mener dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du det da??? Kan du ikke være en del sammen med de som skal passe gullet, så blir det ikke så stor overgang? Hørtes romantisk ut med tur bare for dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... fikk ikke fred jeg, så avbestilte... Selv om vi hadde hatt godt av en romantisk tur nå snart.. Ikke hatt b. vakt til minsten enda. Så det blir mye å være hjemme, og bare bytte på å ut å "lufte seg"

Men har jo godt av å være litt sammen som kjærester å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener. Er ikke noe stas å være vekk når gullet er så lite, man klarer ikke å kose seg. Jeg har jo en jente på 5 år også, og jeg fant ut at jeg koste meg mer hvis hun fikk være med på tur. Turen ble selvsagt ikke "sånn" romantisk, men å ha andre opplevinger enn å være hjemme, er vel så viktig som å være kun dere to. Vi legger opp til turer hvor vi har med barna, og koser oss heller på terassen med litt god mat og vin når barna har lagt seg. Med vårt lillegull og storegull planlegger vi nå 4 uker i Spania med familiekos og romantikk :-) i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker i Spania..mmmm høres herlig ut !!! Har jo fått pengene tilbake for turen jeg hadde bestilt, så blir nok å heller å spare de videre og legge de i en tur for hele familien til Syden om ett års tid kansje... Har jo to barn til på 7 og 10 som også gjerne vil på tur :) Men blitt enige om å bare ha en natt borte på ett hotell ikke så langt borte, bare så vi får "luftet"oss litt uten barn...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...