*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Etter å ha trålet her siden august fikk vi pos test i dag ^^ Har null symptomer2,5 år.slutta på cerazette i august og fikk tanta etter 3 uker...hatt litt rare sykluser i mellomtiden her og var på nippet til å kjøpe babycomp eller begynne å tempe/el teste nå. Håper spiren sitter, føler at så mange rundt meg mister hele tiden :/ Lykke til videre jenter, og takk for mange gode råd og oppmuntringer, godt å snakke med noe i samma vente-teste båten sender masse babystøv til alle ***
Isopora Gravid♥ Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer så mye! kos deg masse Tar i mot masse babystøv og håper på at det er vår tur snart..
AO3 Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer så mye! Det virker som om januar er den store positiv-test-måneden!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer og lykke til i svangerskapet :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Gratulerer så mye, så heldig du er! Kos deg masse med den voksende magen! Suger til meg litt babystøv;)
Happy happy:) Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Gratulerer:) Tror kanskje jeg er gravid selv jeg, tok en test i går kveld, der kom en svak strek i tillegg til test streken. Tok to i dag tidlig, en billigtest og en kjøpt på apotek, der kom en svak strek i tillegg til test streken på begge to. Hvordan var din test? Var streken veldig sterk? Tenkte å kjøpe en slik digital i dag for å være på den sikkre siden.
Dotten Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Så flott da. Gratulerer så masse og lykke til!
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. januar 2008 Jeg klarte ikke bruke noe annet en de digitale jeg nå...håper og tenker og venter på disse strekene så jeg blir så fort over-analytisk og helt tussete av streker og skygger så nå tok jeg 2 digitale som sa gravid! Mye bedre... Lykke til *** titter inom dere her og håper vi sees på 1 trimester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå