Gå til innhold

Yes yes yes det ble min tur :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha trålet her siden august fikk vi pos test i dag ^^

Har null symptomer2,5 år.slutta på cerazette i august og fikk tanta etter 3 uker...hatt litt rare sykluser i mellomtiden her og var på nippet til å kjøpe babycomp eller begynne å tempe/el teste nå.

Håper spiren sitter, føler at så mange rundt meg mister hele tiden :/

Lykke til videre jenter, og takk for mange gode råd og oppmuntringer, godt å snakke med noe i samma vente-teste båten ;)

sender masse babystøv til alle ***

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! kos deg masse :)

Tar i mot masse babystøv og håper på at det er vår tur snart..

Skrevet

Gratulerer så mye! Det virker som om januar er den store positiv-test-måneden! :D

Skrevet

Gratulerer og lykke til i svangerskapet :-)

Skrevet

Gratulerer så mye, så heldig du er!:) Kos deg masse med den voksende magen! Suger til meg litt babystøv;)

Skrevet

Gratulerer:) Tror kanskje jeg er gravid selv jeg, tok en test i går kveld, der kom en svak strek i tillegg til test streken. Tok to i dag tidlig, en billigtest og en kjøpt på apotek, der kom en svak strek i tillegg til test streken på begge to. Hvordan var din test? Var streken veldig sterk? Tenkte å kjøpe en slik digital i dag for å være på den sikkre siden.

Skrevet

Så flott da. Gratulerer så masse og lykke til!

Skrevet

Jeg klarte ikke bruke noe annet en de digitale jeg nå...håper og tenker og venter på disse strekene så jeg blir så fort over-analytisk og helt tussete av streker og skygger ;) så nå tok jeg 2 digitale som sa gravid!

Mye bedre...

Lykke til ***

titter inom dere her og håper vi sees på 1 trimester :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...