Gå til innhold

Er det normalt å bæsje så mye...?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er snart 1 år og jeg skifter 4-5 bæsjebleier hver dag- synes det er utrolig mye...! Noen av bleiene går langt oppover ryggen, mens andre er det ikke fullt så mye i.

Kan han ha vondt i magen eller være allergisk mot noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har samme problemet her.. lillegutt er 10mnd og jeg skifter 3-6 bæsjebleier i døgnet.. De første er det som regel ikke såå mye i , men de neste er det grei mengde i, ikke MASSE men nok liksom..

snakka litt med helsesøster om det. Hun sa at han kansje var hard i magen og fikk først ut det harde og deretter ble det lettere å få ut resten. Men synes det er mye uansett. Har bynt å gi malt for å gjøre det litt enklere for han å bæsje, men skifter fortsatt like mange bleier.. synes det er litt merkelig selv, men han utvikler seg normalt ellers så da tenker jeg ikke så mye mer på det

Skrevet

Jenta mi har også holdt på med det ca to måneder før nye tannfrembrudd. At det kan være så mye bæsj i en liten kropp!

Skrevet

Jenta mi på 19 mnd har 3-4 bæsjebleier om dagen, ikke spess løs eller hard konsistens. Flere venninner med barn mener at vi bør sjekke dette med lege, men det virker ikke som hun plages noe. Spiser bare veldig mye frukt og fiber, så jeg antar det er derfor.

Skrevet

Gutten min har hatt 3-5 bæsjebleier sidan han var fødd. Er no 18 mnd. Helsesøster seier det er normalt. Dersom avføringa har normal farge og lukt trur eg alt skal vere i orden.

Skrevet

VI har også hatt dte sånn. men det ble MYE bedre etter at vi kuttet ut linfrø og mais:) gikk fra ca seks bæsjebleier om dagen til 1-3.

vi var å tok allergi test, men den slo ikk eut på noe, men har tatt overgangen til kumelk veeeldig sakte. utsatte den også, begynte da hun var 12-13mnd. nå er hun 14 1/2mnd, og drikker det til to måltider om dagen. ser det har blitt litt løst igjen, men det kan komme av tenner som brytergjennom nå.

Skrevet

Jenta mi bæsjer 3-5 ganger for dagen. Syns det er mye, men i følge helsesøster er det normalt så lenge det ikke er diare. Snart 17 mnd

Skrevet

Her har den lille karen vår hatt mange bæskjebleier helt siden han var baby... ser ikke ut til å gi seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...