Gå til innhold

høy feber...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lillesnupp hadde høy feber på 41 før i dag og vi dro selvsagt på legevakte for han hadde 39,5 to timer før og fikk paracet og sov litt, men så var den på 41 når han våkna igjen... på legevakta sa de at det var visus og at det måtte gå sin gang... men nå har han ca 40 igjen og fikk paracet for 2 timer siden da han la seg... er skikkelig varm og sjelver over hele kroppen... hva gjør man da? kan ikke gi han paracet igjen for han har jo nettopp fått og på legevakta sender de deg hjem igjen... for det feiler han jo ikke noe...

Må legge til at hjernen min ikke virker helt som den skal for tiden for jeg har hjernerystelse... hehe så mulig det er et dumt spm.. var inne hos han med en kald klut for å kjøle han litt ned i ansiktet og det så ut som om det hjalp litt... men han er veldig varm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kle av han. Om han skjelver så er det jo muligens febern er på vi opp.

Smån ligger også med feber nå.. :(

Gav han paracet da han hadde 39,3 tidligere i kveld. Nå sover han i t-skjorte og et helseteppe over seg. Han blir alt for varm med noe mer.

Skrevet

tusen takk. kledde av han og la han under et teppe nå, og håper han sovner igjen... takar lillesnupp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...