rampejenta - ny spire Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 skal dere ha slør?? tiara eller annen pynt?? kort eller langt hår??? oppsatt?? bruke frisør eller fikse selv??
Josefine84 Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jeg skal ha langt slør og tiara! Håret skal jeg sette opp ganske stramt tror jeg. Jeg skal bruke frisør, jeg kan ikke å lage hår! Jeg har ikke sjans:P
*Rutletutt* Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Har ikke peiling...jeg har egentlig lyst å ordne det selv - ha det løst med store myke krøller. Skal gifte meg i Florida, så er litt redd for at håret mitt ikke skal tåle luftfuktigheten og ble helt flatt eller ødelagt på annen måte før dagen er omme...så kanskje jeg bør ha det opp - er som sagt veldig i stuss. Har lyst å ha slør, men ser ikke for meg tiara i utgangspunktet...
*Rutletutt* Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har lagt hår da...men det skjønte du vel;o)
juddellihuddelli Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har lyst på blomster og slør...er ikke sikker på oppsettet enda, men det skal gjøres hos frisør. Langt hår.
Mon Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 langt slør, tiara, kort hår, hos frisør... hakke sjans sjøl gitt
sveis Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Overlater hele hodet til søstera mi jeg.. Hun er frisør og make-up artist. Må ha en prøve før selve dagen da..
rampejenta - ny spire Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2008 jeg skal også gifte meg i florida.. og vurderer sterkt å sette det opp selv.. skal ha slør så da kan jeg vel sette det opp ganske enkelt bake siden sløret ligger på utsiden.... ser for meg ett mararitt med en frisør der borte som bruker så lang tid at vi ikke rekker kirken...
Vannmann35 Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Sør og tiara ja - her skal det glitre :-) Skal ha høret løst, få det krøllet litt slik at det bølger seg, samt sette det litt opp på sidene. Noe alla dette tror jeg: http://www.haircomesthebride.com/images/2006%20Brides/Legacy-DianaPadraza3.jpg eller dette:
Heidi med to gutter + spire Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 jeg har veeeeldig langt hår som blir satt opp, og så henger endel løst som bloir krøllet. Skal ha en tiara i oppsattsen. og alt dette blir gjort hos frisør:)
MathildeC Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Skal til frisør og sette opp håret, langt hår. Men har ikke lyst på hverken slør eller tiara. Skal kjøpe litt søt pynt og ha i håret som jeg så de solgte i brudekjolebutikken. Jeg har ikke en helt vanlig brudekjole heller så hadde ikke passet med slør og tiara..
Mamman til Mari Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Har halvlangt hår som skal være oppsatt. Skal ikke ha diadem eller slør, men kanskje en søt blomst eller to som matcher brudebuketten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå