Gå til innhold

hva gjør dere med hodet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dere ha slør?? tiara eller annen pynt?? kort eller langt hår??? oppsatt?? bruke frisør eller fikse selv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha langt slør og tiara! Håret skal jeg sette opp ganske stramt tror jeg. Jeg skal bruke frisør, jeg kan ikke å lage hår! Jeg har ikke sjans:P

Skrevet

Har ikke peiling...jeg har egentlig lyst å ordne det selv - ha det løst med store myke krøller. Skal gifte meg i Florida, så er litt redd for at håret mitt ikke skal tåle luftfuktigheten og ble helt flatt eller ødelagt på annen måte før dagen er omme...så kanskje jeg bør ha det opp - er som sagt veldig i stuss. Har lyst å ha slør, men ser ikke for meg tiara i utgangspunktet...

Skrevet

Jeg har lagt hår da...men det skjønte du vel;o)

Skrevet

Jeg har lyst på blomster og slør...er ikke sikker på oppsettet enda, men det skal gjøres hos frisør. Langt hår.

Skrevet

langt slør, tiara, kort hår, hos frisør... hakke sjans sjøl gitt

Skrevet

Overlater hele hodet til søstera mi jeg..

Hun er frisør og make-up artist. Må ha en prøve før selve dagen da..

Skrevet

jeg skal også gifte meg i florida.. og vurderer sterkt å sette det opp selv.. skal ha slør så da kan jeg vel sette det opp ganske enkelt bake siden sløret ligger på utsiden.... ser for meg ett mararitt med en frisør der borte som bruker så lang tid at vi ikke rekker kirken...

Skrevet

jeg har veeeeldig langt hår som blir satt opp, og så henger endel løst som bloir krøllet. Skal ha en tiara i oppsattsen. og alt dette blir gjort hos frisør:)

Skrevet

Skal til frisør og sette opp håret, langt hår. Men har ikke lyst på hverken slør eller tiara. Skal kjøpe litt søt pynt og ha i håret som jeg så de solgte i brudekjolebutikken. Jeg har ikke en helt vanlig brudekjole heller så hadde ikke passet med slør og tiara..

Skrevet

Har halvlangt hår som skal være oppsatt. Skal ikke ha diadem eller slør, men kanskje en søt blomst eller to som matcher brudebuketten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...