Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ny her, 28 uker i dag =) Har begynt å tenke på hva vi skal ha med i denne berømte bag'en vi skal ha med på sykehuset.

Noen som har en liste å gå etter? Når skal vi være "klar"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne ligger på side 2 pluss mange andre tips på hva som skal vere med.. Jeg skal pakke den når jeg har en mnd igjen..

Vi er jo stadig nye damer som må pakke bagen vår, og det er ikke bare lett å huske hva andre har sagt om saken før. Så jeg foreslår at vi tar en sånn tråd igjen:

Hva pakker dere med i sykehusbagen? Noen lure tips?

Her er min liste:

Toalettsaker

-shampo og balsam

-tannkrem og tannbørste, tanntråd

-hårbørste og hårstrikk

-fuktighetskrem

-purelan

-lypsyl

-hårføner

Amme-BH

Amme-innlegg i papir og i ull

Sånne melke-oppsamlings-kopper, i tilfelle store lekkasjer

Egne babyklær:

-ullteppe

-to bodyer, en inull og en i bomull

-sokker

-lue

-bukse

Mobil-lader

Kamera med lader

Skrevet

Jeg hadde bare med meg noen hygeinting, hårborst, tannkost, lotion osv. Ikke sminke, Ikke mer klær enn det jeg reiste i. Lå i sykehusklær uansett. Samboern hentet undertøy når han var hjemme.

Bleier kjøpte vi på vei hjem.

Man trenger ikke så mye mener jeg....

Skrevet

HAr ikke pakket ennå, men begynt å skrive liste..

Er 37 + 3 i dag. Forrige gang pakket jeg etter at fødselen begynt e:o)

Skrevet

Har ikke pakka bagen jeg heller =) Termin på søndag :D

Har faktisk ikke begynt å tenke på bagen :P Tror jeg tar det litt som det kommer..

Skrevet

Har ikke pakka ennå jeg heller!! (Har termin idag, Lørdag!)

Tenkte jeg skulle prøve å gjøre det i løpet av dagen...

Skrevet

heheheHAHAHA elegant....her driver folk å pakker månedvis i forveien,også kommer du med glimrende fantastisk kommentar om at du skal prøve å få gjordt det i løpet av dagen... =0)

fantastisk!!!det må du ha... vel lykke til,trur du babyen kommer imårra/idag da?

Skrevet

ehh,side kommentar til hvorfor jeg synes den var så morsom....:

jeg drev å tenkte på å finne ut og "begynne" selv se,går over hit rundt neste uke en gang trur jeg.... ;0)

Skrevet

Har det meste i bagen pakket, mangler kun noen klær og småting jeg har hatt på vask og sann. Er i uke 36 imorgen.

Har tatt utgangspunkt i listen jeg har funnet her inne- også supplert og tatt bort alt etter hva jeg ser som nødvendig. Jeg skal ikke pakke i diger koffert, er jo bare for 2 dager. Også har vi bare 25 minutt til sykehuset så ikke så langt for sambo og reise hjem å hente noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...