Nesly Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Leser at det er mange som skryter av dette merket, og foundation-pudderet.. Er det bare meg som ikke liker det? Grunnen er at jeg syns jeg blir så blank i ansiktet av dette foundationpudderet. Andre?
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 blank hele tiden? den skal jo smelte etter litt og da blir den jo mer naturlig... har du veldig fin hud fra før....? kanskje du tar litt for mye på? Bare slenger ut litt her,jeg er utdannet sminkør og har håndtert id mye se...Personlig liker det veldig godt.
Nesly Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 Ja, blank hele tiden! Etter det er smeltet og.. Har normal hudtype.. Hadde det med på prøvetime hos frisøren da jeg skulle gifte meg, men frisøren nektet å bruke det på meg da hun mente det ville bli altffor blankt og ikke bli fint på bilder. Har sluttet helt med dette pudderet...bruker nå clinique sin foundation, myye bedre..
Nostalgi Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 jeg liker det veldig godt. bruker det utenpå foundation også.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Hmm spesielt.jaja det er ikke første tilfelle jeg har hørt om... det er nok noen som bare ikke kan bruke det rett å slett,jeg har ikke noe vitenskapelig forklaring på at den blir blank på noen altså. Du kan jo høre med en av konsulentene til id da? mulig de kan gi deg svar eller tips på det...
Frk. Molly Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Jeg liker mye bedre Glo Minerals sin foundation og foundating pudder (finnes i løst, fast og flytende form). MYYYYE bedre enn i.d etter min mening! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå