miobell Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 fler enn meg som er sinnsykt trøtte for tiden... ligger rett ut på sofaen etter jobb. tung og rar i kroppen. som influensa uten feber og forkjølelse... hehe.. så her ligger jeg med appelsinjuceglasset mitt (klarer meg ikke uten for tiden) og tvkontroll og pcen har ikke mange andre symptomer i kveld. 6 uker på vei... gjesp
82glad Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Hei du. Det er flere som er trette for tida ja:) Har det slik etter jobb jeg også... trett, oppblåst og mensmurringer. Går bare å venter på denne kvalmen som så mange forteller, og håper å få slippe unna. Er forresten 5 uker på vei nå. Og håper på at spiren klorer seg fast...
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Skikkelig trøtt her og. I dag bestemte jeg meg for å bare være hjemme og slappe av , har ligget i sofaen hele kvelden og gjespet haken nesten ut av ledd..hehe
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Ja utrolig trøtt jeg og. Men bedre det enn å være kvalm... Jeg er hjemme på dagtid alene, så jeg kan slappe av når jeg ikke må lese. Men jeg føler meg også litt småsyk, har fått influensa på begynnelsen med begge mine to, så venter på den Eller er jeg litt uten motivasjon og sånn om dagen og.. Vanskelig å få lest og gjort husarbeide. Mye bedre å sove
miobell Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 ligger her også og gjesper. straks kommer min kjære hjem :-) vanlig å få influesa når man er gravid? dumt spm kanskje,men har vi ekstra svekket imunforsvar nå???
Bare meg... Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Ja, kan skrive under på denne ja! Kan ikke huske at jeg var SÅ trøtt da jeg var gravid med jenta vår. Tenker bare på å sove...føler meg frossen og litt uggen, og har mest lyst til å pakke meg inn i et varmt teppe og gå i hi...
ine85 - Stolt mamma! Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 har det nok slik jeg også.. litt kjedelig å stupe rett i seng etter jobb, prøver liksom å holde meg våken så lenge det går.. men er som regel i seng før ni på kvelden! Også har jeg lyst på appelsindrikker hele tiden.. juice, saft, kuli eller solo super... prøver å unngå drikker med kullsyre egentlig, blir bare mer oppblåst.. 5 +1 nå... håper kvalmen holder seg unna da! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå