Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Legger jeg jenta mi tidlig på kvelden våkner hun mange ganger utover hele kvelden og er vanskelig å få til å sovne igjen. Legges hun senere på kvelden våkner hun tidlig på morgenen og skal helst opp fire-halv fem. Noen ganger er det litt vanskelig å vite hva man skal gjøre for at hun skal få best søvn. Sukk....
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Hvor gammel er ho? Det sies at når rutinene er inne, så hjelper det ikke å ha de oppe lenger om kvelden for at de skal sove lenger om morgenen. Selv om de legger seg før, sover de som regel til den tiden de er vant til å våkne alikevel. Går seg sikkert til etterhvert vil jeg tro...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Hun er straks 6mnd. Jeg vet det ofte virker stikk i mot å legge de senere, men ble bare sånn et par kvelder nå. Men det er liksom aldri greit. Enten tull hele kvelden eller tull veldig tidlig og utover. Morgenen starter ikke fire her altså.. Men det går vel over etterhvert. Er bare det at noen ganger vet man absolutt ikke hva man skal gjøre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå