Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 ...Rompa? jeg og venninnen min satt og pratet om dette her om dagen. er litt ekkelt men, er det mange jenter som har det, er det vanlig?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Har hår i ræva jeg... Det jeg lurer mest på er om kjæresten ser det når han tar meg bakfra...Sikkert ikke noe lekkert syn med et hårete rompehull!!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Hehe, det har jeg tenkt på en del å. Moren til en venn av meg sa en gang: " Du er ikke voksen for du kjenner det lugger i ræva når du driter" Hehe
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Er ikke det et sånt "beskyttelses" ting? Samme som hår andre steder? "Alle" har vel det..
mamma til twins Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Det som forundrer meg mest er at du måtte bli voksen (?) før du oppdaget at du har hår i rompa. Fascinerende! Vil tro det er like normalt å barbere se rundt 2'ern som resten av området nedentil. Jeg gjør det ihvertfall.
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Før trodde jeg alltid at de fleste kvinner hadde bare en liten dusk oppå toppen. Funnet ut at det stemmer vertfall ikke, hehe. Men altså, har du hår rundt 2'ern er det jo bare å barbere det vekk. Ellers så kan det jo alltids vokses (samt resten av håret på fitta). Do it brazilian style (så lenge du ikke er gravid vertfall, da er det jo best med barbering).
mamma til twins Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har ikke prøvd voksing. Kan se for meg at det kan være litt smertefullt når rompehåra ryker?
Ikkelektuell Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Jeg ser for meg at det kan være litt smertefullt når det ryker underlivshår generelt. *knegg*
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 HEHEHE...det der har jeg og tenkt litt på...jeg mener ,det er ikke sånn at jeg tenker "ojj,nå begynner håret i rumpa å bli langt....hmm,kanskje på tide å "stusse" det litt eller tar vi det bort idag" for å være helt ærlig er det veldig få ganger jeg tenker over det...det kan jo umulig egentlig være delikat for gutta og se på,men det er vel ikke så mange som studerer seg sjæl i ræva for å finne ut om de har rævhår,så da er vel egentlig de fleste menn vant til at jenter har ulik mengde hår i ræva.......? trur ikke de rekker å tenke "faen dama har glemt å shave rævhøle på to dager nå...." sorry ble litt overtrøtt alene fredagskveld prat men ;0p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå