¤Jegblirmammaigjen¤ Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Begynte å kjenne noe som kunne være spark på onsdag kveld, og nå er jeg helt sikker på at det er babyen jeg kjenner:) For en fantastisk følelse! Er førstegangs fødende og er 16 fullgåtte uker idag:)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 gratulerer, er 12 uker idag, og gleder meg til jeg begynner å kjenne liv! kos deg med den deilige følelsen!
Lille Luna Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Er det ikke stas!! Jeg kjenner også liv nå, det er helt annerledes enn alt annet jeg noen gang har kjennt. Jeg er også i uke 16.
¤Jegblirmammaigjen¤ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2008 Ja det er en merkelig følelse. Veldig godt å endelig kjenne den lille beveger på seg, hadde ikke forventet å kjenne noe på noen uker ennå, så jeg er veldig fornøyd:)
pusi og lille pusi:) Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 vil åsså kjenne baby..! kossn kjennes d ut?
¤Jegblirmammaigjen¤ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2008 Kjennes ut som som dult fra innsiden, er vel den eneste måte jeg kan forklare det på
Chick Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 ååå..må være deilig å kjenne liv! hvordan kjentes det ut? førstegangsfødende jeg også, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter...
¤Jegblirmammaigjen¤ Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2008 Først trodde jeg det var luft, men jeg kjenner tydelig hvor livmoren min er, den har kommet ganske høyt opp den siste uka, og jeg kjenner dultene kommer fra inni denne. Når man først kjenner det, så veit man det bare
pusi og lille pusi:) Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 æ kjente en gang nåkka som virka som små donk et lite stykke nedfor navelen... kan d ha vært baby?
Hilde_85 Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 KAn være babyen ja pusi. Har og kjent liv en stund nå. Er 18+2 i dag, og i går kjente vi faktisk noe utenpå, det hadde jeg ikke trodd. Syns det først kjentes ut som om noen tar en pensel på innsiden og stryker og dulter litt! Vanskelig å forklare egentlig! Alt for spessielt
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 Er i uke 26/27spørs om du går etter ukene her inne.... Den sparker værre og værre og det blir ekstra gøy når babyen "reagerer" når du prater til den og sånn.... =0) Jeg sitter å håper jeg får like vilter unger som det min mor sa jeg var,hun kunne sitte å ta tak i benet mitt når jeg lå inni magen hennes. Beste er at jeg snart får "tak" i benet på babyen når den sparker.... =0)
Rorrimamma Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 er andregangsfødende og har kjent liv inni meg i to uker, er femten uker på vei nu. men har ikke kjent noe utenpå. det føles som det romler i magen ja! helt fantastisk. klemmer på magen og får ofte spark tilbake
Nordlyspar♥ Skrevet 26. januar 2008 #13 Skrevet 26. januar 2008 ååååå, du er heldig... kjente ikke noe før i uke 20.... men etter det så har jeg kjent noe hver dag... det merkeligste er når babyen sparker nedover, og det kjennes ut som den prøver å leite seg en vei ut, hehe... har kjent spark i noen uker nå, og nå gleder vi oss bare til mannen kjenner det utenfra :0)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #14 Skrevet 26. januar 2008 btw: det kjennes ut som om en liten orm har forvirret seg inn dit, og kommer borti magen din i korte støt... av og til er det bare som om den dulter(hardere en en luftboble)..... huff... dårlig forklaring... men men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå