Gå til innhold

Noen med Tele2 her som har MMS problemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet de har hatt problemer i dag, men jeg får fortsatt ikke til å motta og sende MMS.

Så er det fler som har problemer enda, eller er det bare meg og min nye tlf som surrer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på det er noen som har Tele2 her :-)

Skrevet

eg har hatt trøbbel med de, ikke bare i dag, ganske lenge nå... vurderer faktisk å skifte leverandør! får f.eks. ikke sendt mms til min far som også har tele2 - eg sender, men han mottar de aldri.. irriterende!!!!

Skrevet

Jøss, det var rart... jeg har også hatt trøbbel med den gamle tlf til tider, så innbiller meg at det er Tele2 dritten...

Hva slags trøbbel har du hatt i dag?

Skrevet

Har Tele2 og har ikke klart å sende eller motta siden jeg skiftet leverandør. Men om det skyldes at jeg fik ny tlf. samtidig vet jeg ikke. Men tlf. skal klare mms, har fått de innstillingene som trengs, men funker ikke allikavel.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke klarer å få til dette? Var akkurat samme tullet sist gang jeg kjøpte ny tlf. Tok mange tlf til Tele2 før jeg fikk det i orden (skjedde plutselig av seg selv).

De på kundeservice sier forskjellig alle sammen, og virker ikke som de skjønner noe selv.

Jeg har også riktige innstillinger...

Akkurat nå er jeg DRITSUR på Tele2!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...