Gå til innhold

Jenny Penny:)

Twintipp og himmelblå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuddelidu:)

Hvordan står det til?! Vært og handlet barneklær på tilbud på jobben til mannen din idag. Masssse fint da:))!

Alt bra med tuppeluppa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg!

Ferdig med eksamen? Ja, det er mye fint der nå, og så billig!!! De skal jo bygge om butikken, men det så du vel:) blir nok knall bra!

Nå er vi ferdig med en runde lus (ÆSJ) så nå er alt bra. Fri helg og fryd og gammen. Deilig med nytt hus?? Bra med L forresten?

sTOR KLEM til deg og tassen!

Skrevet

Aha, er det det de skal altså:)) Ja, fant masse fint. Også har jo to venninner fått bebis denne uka:)

Ja, endelig ferdig.. tatt helga nu:)

Lus ja, går det i bhg det eller?! Måtte du vaske og ordne alt som var og da eller? Godt det er over da snuppa. Ja, alt bra med L. Ho er på legevakta med øret igjen nå da, he he, stakkar. Kronisk ørebetennelse:(

Kram

Skrevet

Vi har vasket, fryst og skikkelig styra. det værste var å gre en vill 3 åring i hele hodet med verdens minste kam! De får jo alt mulig i bhg, helt sykt... Noen bilder av nye huset på vei snart?

Er så deilig med helg nå, bare koooooooose oss:)

Ha en flott helg søte deg. Puss&kram din krembanan.

Skrevet

Cubus;)

hehehehe kommer jeg og bryr meg;)

Har dere fått lus å nå snuppa...det er jo dødens da..hadde j noen da??

Skrevet

lus er hat....skal snakke med deg når du har gredd hver dag i 2 uker:(:(

Skrevet

Jenny hadde noen skikkelig ekloe krapyler som vi nå har drept med ett middel, skal gjentas om en uke:) Det er ett eller annet hele tidennår man har bhg-barn!!!

Ja, han er på Cubus-Storbyen!

Skrevet

å gud...viste du det ikke føre i dag eller??

mathea har så kort hår så lett og se hehehehe.

har du tatt lusekur å eller??

Kose dere i helgen da..

Må en tur på borg noen timer i morgen å jeg da hihihi

Skrevet

Mads hentet henne i bhg tirsdag, så han måtte ta all vasking og påføring av middel. Rart for vi var hos frisøren lørdag, synes de burde sett det eventuelt. Nå er de ihvertfall GONE de ekle kreka.

M er jo SÅ søt:o) Rakk ikke hilse på henne istad for har vært KAOS i dag, masse folk:o)

Må kanskje jobbe noen timer selv pga syksom, men håper jeg slipper.

God helg til dere 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...