Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Skal kvitte meg m quinny freestyle vogna, og få tak i en annen... men hvilken\ noen som vil anbefale en -gjerne en som kan snues begge veier, men ikke must -ikke en stor vogn liksom, men en enkel og hendig en! -enkel og slå sammen, og ikke så tung å løfte inn i bilen som freestyle er -ikke dyr vogn, helst kjøpe brukt... -full liggestilling er så vanskelig - need help!!!
Snuppa! Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Hehe,du kan kjøpe min vogn Skal selge den. Men det er en teutonia mistral,så det er vel kanskje ikke helt sånn vogn du er på jakt etter..
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Teutonia mistral! Den er genial! Kan snus begge veier, ikke så enormt stor, fin og liten når den slås sammen, lett å løfte og trille, maaaaange brukte på www.finn.no, og har full liggestilling!
Mrs. Bouquet Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Teutonia mistral (4 hjuling) eller OTH urban jungle (3 hjuling)
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Det eneste som ikke kvalifiserer på listen din til mine forslag er prisen dessverre. Jeg har to favorittvogner, hvorav jeg selv har den ene og ønsker meg den andre (riktignok som søskenvogn ikke singelvogn) Mutsy Urban Rider er det jeg kaller en mors våte drøm:p Jeg har aldri vært så fornøyd noengang med ei vogn som den. Den er manøvrerbar som en trehjuling, men med 4 hjul. Den er lett og liten sammenslått, den er stilig og praktisk. Jeg elsker den. Kan beundres her; www.mutsy.com (med tilbehør og alle teksniske finurligheter, herlig herlig) Den andre er OTH Urban Jungle (sportsvogna) Den er lett, stilig, enkel å manøvrere. Men siden jeg ikke har den selv så vet jeg langt fra alt ennå. Håper gubben nikker pent når jeg finner en jeg vil ha, men jeg kjøper brukt på Finn, siden det ikke vil være noen "hver dag vogn" siden vesla går i barnehagen:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2008 litt kjipt å sende den da... ellers kunne jeg vært interessert ja!!!!!!!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Skulle tro det var innlegget mitt fra ett par uker siden.. Skal nemlig også kvitte meg quinny freestylen, og spurte her om anbefalinger, det som falt i smak, som mange skrøtte av var teutonia mistral, var og tittet på butikken og den falt i smak, kjøpte på mandag, er salg på barnas hus.. og vogna er bare helt utrolig bra.. Noe helt annet enn quinnyen, lettere, bedre plass til ungen, håntaket løftes over for å ha sittedelen andre vei,tar mindre plass i bilen... Anbefales virkelig
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Hvis du skal kjøpe brukt, så bør du kjøpe -07 mod, for etter hva jeg har forstått så lager kalesjen på eldre modeller lyd, noe som skal være nytt på -07 mod, har hørt på ei eldre vogn og den bråka noe voldsomt når den ble dratt opp..
Mrs. Bouquet Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Ja, på min vogn fra 2006 lager kalesja lyd om man ikke tar den riktig opp og ned, men legger man bare litt press på den skal den gå helt lydløst, og det gjør den også.
kristin2 Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Bugaboo. Denne vognen har absolutt alt og jeg anbefaler den på det varmeste. Kunne hvertfall aldri vært mer fornøyd enn det jeg er med min. Men...den er kanskje vanskelig å få tak i brukt og i tillegg så koster den jo litt. I mine øyne er den vel verdt hver en krone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå