Honningmelon Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Var hos legen i dag da jeg har hatt veldig vonde og hovne mandler i en uke nå. Må ta paracet for å få spist og drukket. Legen mente det kom av et virus, og må gå over av seg selv :-( Noen av dere som har hatt det? Og hvor lang tid tok det før det gikk over? Syns en uke er lenge nok, jeg...
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Har hatt det 3 ganger siden jul!!!! ikke moro. Har akkurat vært sykemeldt i en uke, det hjalp og ta det med ro.
Honningmelon Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2008 Å fy! Det er jo drit vondt! Stakkars deg... hvor lang tid har det tatt før du har blitt bra da?
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Er akkurat levet frisk, Vært på jobb i 3 dage. Så helt utrolig pyton!!! Sluttede det hele av med at hoste så jeg troedde jeg skulle spy, det varte ca. 1 uke. Tror jeg er helt over det nu. Spiste paracet som sukkertøy, hater og ha vondt i halsen
Honningmelon Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2008 Jeg spiser også paracet som sukkertøy, hehe. Får jo ikke ned en matbit ellers da. Har liksom nok med å svelge mitt eget spytt :-s Ja, nå har jeg hatt det en uke i dag, og det er ikke et hakk bedre :-( Tror jeg flyr på veggen snart her.
*gruffalo* Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Jeg hadde halsbetennelse som legen mente kom av virus. Ble mye dårligere dagen etter jeg var hos legen, og gikk tilbake. crp hadde da steget, og det var bakterier. Så hvis du ikke blir bedre ville jeg gjerne sjekket en gang til, kan forandre seg underveis. En annen gang hadde jeg kun virus. Hadde da veldig vondt noen dager, men etter det bedret det seg i alle fall slik at jeg kunne spise... Tok også mye paracet, men synes kanskje du burde sjekke det siden du har gått i en uke og enda nesten ikke klarer svelge
Honningmelon Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2008 Ja, jeg sa jo det til legen, men han bare kikket i halsen min. Tok ikke CRP en gang. Men, han sa at så lenge jeg ikke har feber, og er forkjølet i tillegg, så er det nesten garantert virus?! Men, jeg syns vel kanskje det snart burde begynne å bedre seg? Eller?
*gruffalo* Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Jeg hadde høy feber da jeg hadde bakterier, men dette kan vel gjerne være forskjellig, eller... Men du kan vel gå til legen og bare ta en crp. Er den fin trenger du ikke gå inn til legen, er den forhøyet må du inn. Det får i alle fall jeg lov til. Men krev å ta crp neste gang. På den måten kan de jo se om den er på vei opp eller ei hvis du kommer tilbake (slik som jeg gjorde..) Jeg skulle tro det skulle bedret seg snart. God bedring i alle fall. Er forferdelig vondt! Jeg sa til sambo da jeg hadde bakterier at jeg vill fødet 10 ganger i stedet for halsbetennelse! Men tok det tilbake med en gang jeg var frisk, hehe:))
Honningmelon Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. januar 2008 Hehe, det ER jo dritvondt da. Hadde halsbetennelse med bakterier for 8 mnd siden, og da hadde jeg lett feber. Men, også sånn belegg på mandlene. Det har jeg ikke nå... bare jævla vondt! Legen sa det kunne ta 1-2 uker :-((( Buhuuuuuuuu....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå