Gå til innhold

Et lite spm ang jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet dette spm kanskje burde ligge under et annet tema enn "Skravlesiden", men dere er så utrolig flinke til å svare her så jeg tar sjansen :)

Jeg skal begynne i en jobb på et postkontor om ikke lenge. Der skal jeg jobbe 2 lørdager på, og 1 av. Det blir også maaaange timer opplæring utenom disse lørdagene. Vi har jo nettopp startet prøvinga, så jeg lurer på om hvis jeg hadde blitt gravid nå i februar og jobbet så lenge jeg kan framover, hadde jeg fått tjent opp foreldrepoeng og fått permisjon? Er det slik at jeg må ha jobbet 6 mnd da? Teller en slik jobb som dette (hvor du kun jobber 1 dag i uka)?. Noen spesielle regler?

Tenkte at det er jo fantastisk hvis jeg får foreldrepoen og permisjon. For jeg vil egentlig være hjemme med den lille det første året, men å gå på jobb 1 gang i uka kan jeg gjerne. Sikkert bare greit å komme seg litt ut :) Så denne jobben er en fantastisk mulighet hvis jeg får poeng og perm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha jobba 6 av dei 10 siste mnd for å ha rett på pengar i permisjonstiden,.Så reknar dei vel ut derifrå,ifht kor lang permisjon du skal ha og ifht kor mykje du tjente dei mnd du er/var i arbeid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...