*dum&deiLig*™ Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Hva går han på, han fyren? Snakk om å være gira;-p
sissy007 Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Ja for en fyr!!! Jeg blir helt dårlig her av å se på han..Tror han sitter igjen m 1 krone!!!
trompetisten Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 flirer tror han er bare rusa på livet jeg... herlig, men slitsomt
Stjerne37 Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Kikker ikke på så aner ikke,men må bare si at programledern er sååå sjarmerende hehe:)
MiPE Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Ja han er nok homo (ikke noe galt i det altså) og rusa på sæ sjæl.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå