Cat.68 Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Dem er kjempeflotte. Dette ble superbra og jeg kan godt leve med dette. Nå er jeg lettet, ja faktisk 737 gram lettere ;o))
Dronningen! Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Du tapte ikke jenta mi, du vant! Gratulerer:o)
Cat.68 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 Ikke sant, godt sagt. Men jeg burde han ventet til i morgen. Hehe
Dronningen! Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Da er det julaften i dag og romjul i morgen:o) Ble de fine? De er nok sikkert litt hovne nå men det går vel fort over?
Cat.68 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 De ble fantastiske, har nok aldrig hatt så flotte pupper, yndige og struttende. Litt hovne men ikke så ille trur jeg, det ene er bitte litt mer hovent en det andre, men slikt er normalt. Det vil ta en stund før de har "satt" seg. Jeg ville nok bli en fin C cup sa kirurgen. Jeg angrer ikke ET SEKUND på dette. Sukk og en tåre i øyekroken. Fantastisk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå