Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg vet man skal holde seg unna junkfood mens man er gravid (jeg slutta med det da vi begynte å prøve), det er jo ikke sunt. Men er det fare for å bli smitta av noe slag hvis man kjøper seg mat på gatekjøkken? Noen som vet/ har lest noen plass?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Har spist både burger og pizza jeg...mmmmmmmmmmmmmmmmmmm deilig!!! Ville jo seff sett an plassen å kjøpe det på da!! Kos deg du.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Ikke av noe som er farlig for fosteret så lenge burgeren er gjennomstekt og salaten vaska! (Tenker da på Toxo og Listeria). Men du har jo aldri garanti for at de som har tilberedt maten ikke har bidratt med noen basselusker som kan få deg til å sitte på do et døgn eks! Synes du kan unne deg Junkfooden jeg! Skader ikke barnet det, det er bare bra at du unner deg noe som gjør det godt spykisk og! Man bli jo gal av å gå å ikke skulle spise ditt og ikke skulle gjøre datt hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå