Gå til innhold

pingeling som spiser fanget sel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

du?

ser du på tv? dumt spm, men hadde en tv-diskusjon med M, å ho ser pinade ikek mye på tv! er det bare eg som er tv-slave? MÅ jo se home and away jo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke så mye på tv nei. Dvs den står ofte på etter ungene er lagt (gubben er mer tv-slave enn meg) men jeg ser sjelden på den. Jeg syr, dibber, leser eller strikker jeg :) Akkurat nå er det nålefilting jeg driver litt med.

Skrevet

åååhh..

hmm.. kansje eg bare ikke er så lur som dere da.. sikkert derfor hjernecellene mine er ganske døde.. ser for mye på tv så...

eg har stress-sydd idag, for å få ferdi en pose, å skal egentlig begynne på en ny nå, men venter på klarsignal :P

mini enda syk... urk...

Skrevet

jeg prøver å få med meg litt nyheter innimellom, og må innrømme at jeg gløtter opp når gubben ser Lars Monsen. De seriene jeg følger med er Greys (men begynner å gå litt lei), Medium, Ugly Betty og Dead like me (canal+). Jeg prøver å få med meg nytt på nytt. Ellers ser jeg innimellom hvis det er noe som er interessant. Og barne-tv når vi husker å slå det på. i helgene får eldsta se litt på playhouse disney når vi har sånne treig-morraer, dvs spiser honeykorn i pysjen foran tegnefilm på tv kl 11... :P hihi...

Skrevet

hørtes deilig ut da :)

ser sjøl grey's men syns dem har tapt seg da...

å home and away. på ettermiddagen er det middag foran tv'n i stua mens vi ser scrubs og 70's show.

els lite. gubbe nser nyheta som eg har boikotta. gidd ikek følge med i den her trasie verden vår.. kan heller se en skrekkfilm...

Skrevet

Jeg er lærer, bør nesten holde meg litt oppdatert på nyheter uansett hvor deperimerende de kan virke :) dessuten har jeg alltid vært samfunnsinteressert.

ang. greys så er jeg helt enig. Det er blitt en skikkelig fjortisserie.

På ettermiddagen er det tv-kutt her. Jentene har ikke godt av å se så mye tv, enkelt og greit. Dessuten blir det så lange dager på dem i barnehagen, så vi prioriterer å være sammen som familie hvert minutt vi har fra de hentes til de skal legge seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...