Gå til innhold

hva syntes dere som sillycone vally og lene alexandra da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dessuten er det vanlig med playback i Gramps, altså musikk (på MD antageligvis) men ikke singback, som betyr at hun mimer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Playback er miming, og singback, da synger du:) Musikken er playback.

Skrevet

ja det kan du si. Men jeg synes nå tydelig jeg så at det var playback. Så ikke lene alexandra da- men han ene mannen som sang før han som ligna på en bjørn. Miminga og lyden stemmte jo ikke overens engang

Skrevet

Det var nok ikke playback, men.....det var skikkelig dobbeltstemme og det var ikke lett å høre hva som var hennes egentlige stemme. I dette tilfellet sang koristene med henne hele veien.

Husk de har noen sabla gode korjenter som har vært med å koret i grand prix flere år nå. To av disse stod bak henne når hun kom på scenene og de sang dobbelt med henne hele sangen bortsett fra på slutten der hun sang noe eget oppå koringen. De forsvant ut av tv-bildet under sangen men var tilbake på scenen mot slutten av sangen. Fulgte man godt med kunne man se de gå i bakgrunnen på scenen (nei, jeg tenker ikke på danserne) og det var helt tydelig at det var disse stemmene vi også hørte.

Etter min mening har hun ikke noe særlig god stemme, det kom veldig godt frem på slutten av sangen.

Men jøss, hun tok seg bra ut på scenen og sangen var grei nok. Ikke helt min stil, men ok. Hun er flinkere til å være glam-modell syns jeg.

Skrevet

Der er jeg helt enig. Hun fikk kjempegod hjelp fra koristene. Ble skikkelig overrassket at hun var så tildekket.

Skrevet

Du har ikke det beste øret for sing back, lilie...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...