Gå til innhold

tullemor hadde ikke astma likevel...


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Nå må vi på undersøkelse på sykehuset om det er noe feil med lukkemuskelen, slik at det er syre fra magen som gjør at hun hoster så. Astmamedisinen hjalp ikke så vi var hos legen igjen i går. Han trodde det var lukkemuskelen i stedet. Gruer meg til undersøkelsen, ett døgn på sykehus,... men håper hun blir bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leni skal også gjennom den undersøkelsen. Hun har astma, men den er så vanskelig å behandle at de skal undersøke om det er refluks også. Hun kaster også masse opp og gulper. Har du prøvd å kutte ut melk? Det skal hjelpe på refluksbarn og virket bra på Leni.

 

Når har dere time? Vi skal inn 10.mars, har ventet i evigheter. Blir ikke en lett undersøkelse, men må man så må man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke var astma. Men hva vil det si at det er lukkemuskelen? Altså vet hva det er og at det er problemer når den ikke fungerer ordentlig, men hva blir gjort for å fikse det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuttet ut melk en periode, for hun fikk så løs avføring av melk, men det har ikke blitt bedre med hosten og surklinga i bringa for det, så nå får hun melk igjen. Men hun får ventolin nå, det hjelper mot hosten.

 

Var hos barnelegen i går, så sikkert lenge til vi får time...Har dere ventet veldig lenge? Hvor i landet bor dere`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke så veldig mye jeg heller. Men legen sa at om det var det så fikk hun medisiner så hun ble helt bra.

 

Må gjennom en undersøkelse der hun får ett tynt dren fra nesen og ned i magen. Denne må hun gå med ett døgn og være på sykehuset hele tiden slik at de får registert hva som skjer når hun er i aktivitet etc. Gruer meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke var astma likevel da! Om det er lukkemuskelen så er det jo fint at det kan ordnes greit med medisiner.

 

Skjønner godt at du gruer deg for undersøkelsen. Det går sikkert fint, godt å få undersøkt det ordentlig. Jeg lå forresten med sonde ned i magen en uke i det første svangerskapet. Det var helt greit det, men nå var jo jeg voksen da. Får håpe de får en orden på ting nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsåvidt bra det ikke var astma, da. Dersom det er lukkemuskelen så kan det medisineres og da pleier det stort sett ikke å by på noen problemer etterpå. Sv.mor til bror og ene nevøen min har dette. Men den testen hørtes ikke noe særlig ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor like utenfor Bergen så vi går til kontroller på Barneklinikken på Haukeland sykehus. Sist vi var til kontroll var i september, men ser at legen ikke har bestilt reflukstesten før 24.desember. Så desember til mars er ikke så gale som september til mars. Hvor bor dere?

 

Leni sin hoste er egentlig ikke problemet, det får hun astma medisiner mot, men hun surkler ganske mye og kaster opp/gulper. Gjør din snuppe det?

 

Gruer meg til testen. Leni har fått lagt ned sonde før, og hun liker det virkelig ikke. Men vi får kanskje reise hjem igjen etter en stund og komme igjen dagen etter for å ta sonden ut. Det kom litt an på hvordan barnet taklet sonden. Hun får med en maskin som registrerer, det som skal registreres og går alt bra så får vi reise hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...